Management επιχειρήσεων και οργανισμών

Όπως συμβαίνει και σε άλλες επιστήμες, η επιστήμη του Μάνατζμεντ εξελίσσεται διαχρονικά μαζί με την οικονομία, την τεχνολογία και την κοινωνία, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον από τη μηχανή στον εργαζόμενο, στον καταναλωτή και στην κοινωνία, και από τη στενή παρακολούθηση στην ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού, στη διαχείριση γνώσης, στη διαχείριση ταλέντου, στη συλλογική επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία κοινού πεπρωμένου. Ακολουθώντας αυτή τη διαχρονική εξέλιξη του Μάνατζμεντ, το βιβλίο αυτό αναλύει τις βασικές θεωρίες οργάνωσης και διοίκησης και τις έννοιες του οργανωτικού σχεδιασμού, της οργανωσιακής αποτελεσματικότητας και της οργανωσιακής συμπεριφοράς και ανάπτυξης...
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
22,50

Περιγραφή

Όπως συμβαίνει και σε άλλες επιστήμες, η επιστήμη του Μάνατζμεντ εξελίσσεται διαχρονικά μαζί με την οικονομία, την τεχνολογία και την κοινωνία, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον από τη μηχανή στον εργαζόμενο, στον καταναλωτή και στην κοινωνία, και από τη στενή παρακολούθηση στην ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού, στη διαχείριση γνώσης, στη διαχείριση ταλέντου, στη συλλογική επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία κοινού πεπρωμένου.

Ακολουθώντας αυτή τη διαχρονική εξέλιξη του Μάνατζμεντ, το βιβλίο αυτό αναλύει τις βασικές θεωρίες οργάνωσης και διοίκησης και τις έννοιες του οργανωτικού σχεδιασμού, της οργανωσιακής αποτελεσματικότητας και της οργανωσιακής συμπεριφοράς και ανάπτυξης. Αποτελεί βασικό εγχειρίδιο για θέματα μάνατζμεντ και απευθύνεται πρωτίστως στους φοιτητές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, αλλά μπορεί επίσης να αποτελέσει χρήσιμο βοήθημα για όσους έχουν ανάγκη να γνωρίζουν τις βασικές αρχές του «διοικείν» καθώς παρουσιάζει μια σειρά από καινοτομίες.
Εισάγει και αναλύει σύγχρονες μορφές επιχειρηματικής οργάνωσης, όπως η συλλογική επιχειρηματικότητα και η κοινωνία κοινού πεπρωμένου. Κάθε κεφάλαιο είναι δομημένο έτσι ώστε να διευκολύνει τον αναγνώστη να κατανοήσει και να εφαρμόσει τις έννοιες και τις θεωρίες του Μάνατζμεντ. Για το σκοπό αυτό παραθέτει συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και πλαίσια αποσαφήνισης των βασικών εννοιών σε κάθε κεφάλαιο, παραπομπές και παραδείγματα από ελληνικές, ευρωπαϊκές, αμερικανικές και ασιατικές επιχειρήσεις, περιλήψεις για τη συνοπτική παρουσίαση και ερωτήσεις και ασκήσεις για την εφαρμογή των εννοιών και θεωριών του Μάνατζμεντ κάθε κεφαλαίου.

Οι συγγραφείς
Η Μαρία Καλογεροπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Νοσηλευτικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας. Είναι διδάκτωρ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάσκει στο τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας του ΤΕΙ Αθηνών και εργάζεται ως επιστημονική συνεργάτιδα στο Εργαστήριο Οργάνωσης και Αξιολόγησης Υπηρεσιών Υγείας του τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
 
Ο καθηγητής Πάνος Μουρδουκούτας είναι συγγραφέας δεκαπέντε βιβλίων με θεματολογία που εκτείνεται από την επιχειρηματικότητα έως τις διεθνείς επιχειρήσεις. Διδάσκει και πραγματοποιεί έρευνα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο πανεπιστήμιο Long Island της Νέας Υόρκης, και στο πανεπιστήμιο της Ναγκόγια στην Ιαπωνία. Παράλληλα, δημοσιεύει άρθρα σε επαγγελματικά επιστημονικά περιοδικά και έντυπα, συμπεριλαμβανομένων των New York Times, Journal of Risk and Insurance, Barron’s, Edge Singapore και European Business Review ενώ αρθρογραφεί σε μόνιμη στήλη του Forbes. Έχει διακριθεί με το βραβείο Literati Club Award for the Highly Commented Author (Ηνωμένο Βασίλειο).
 

Συγγραφέας

Μαρία Καλογεροπούλου
Μαρία Καλογεροπούλου
Λίγα λόγια
Η Μαρία Καλογεροπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Νοσηλευτικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στην Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας. Είναι διδάκτωρ του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάσκει στο τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας του ΤΕΙ Αθηνών και εργάζεται ως επιστημονική συνεργάτιδα στο Εργαστήριο Οργάνωσης και Αξιολόγησης Υπηρεσιών Υγείας του τμήματος Νοσηλευτικής του...
Βιβλία
Management επιχειρήσεων και οργανισμών
Πάνος Μουρδουκούτας
Πάνος Μουρδουκούτας
Λίγα λόγια
Ο καθηγητής Πάνος Μουρδουκούτας είναι συγγραφέας δεκαπέντε βιβλίων με θεματολογία που εκτείνεται από την επιχειρηματικότητα έως τις διεθνείς επιχειρήσεις. Διδάσκει και πραγματοποιεί έρευνα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο πανεπιστήμιο Long Island της Νέας Υόρκης, και στο πανεπιστήμιο της Ναγκόγια στην Ιαπωνία. Παράλληλα, δημοσιεύει άρθρα σε επαγγελματικά επιστημονικά περιοδικά και έντυπα, συμπεριλαμβανομένων των New York Times, Journal of Risk and Insurance,...
Βιβλία
Οι δέκα κανόνες της πνευματικής και εργασιακής ευτυχίας
Οι έξι κανόνες της επιτυχίας
Όταν η Ελλάδα έγινε μικρή Ιαπωνία
Υπηρεσίες υγείας Α' τόμος
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Management επιχειρήσεων και οργανισμών”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.