Οι έξι κανόνες της επιτυχίας

Εδώ και πολλά χρόνια, οι οικονομικές και επιχειρηματικές αρχές διδάσκονται σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα πανεπιστημίων, με ανιαρά γραφήματα και πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα. Το βιβλίο αυτό, αμφισβητώντας την παραπάνω προσέγγιση, παρουσιάζει αυτές τις έννοιες και τις αρχές με απλό και σαφή τρόπο, καθιστώντας τις κατανοητές για το μέσο αναγνώστη.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
11,70

Περιγραφή

Εδώ και πολλά χρόνια, οι οικονομικές και επιχειρηματικές αρχές διδάσκονται σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα πανεπιστημίων, με ανιαρά γραφήματα και πολύπλοκα μαθηματικά μοντέλα. Το βιβλίο αυτό, αμφισβητώντας την παραπάνω προσέγγιση, παρουσιάζει αυτές τις έννοιες και τις αρχές με απλό και σαφή τρόπο, καθιστώντας τις κατανοητές για το μέσο αναγνώστη.

Συγγραφέας

Πάνος Μουρδουκούτας
Πάνος Μουρδουκούτας
Λίγα λόγια
Ο καθηγητής Πάνος Μουρδουκούτας είναι συγγραφέας δεκαπέντε βιβλίων με θεματολογία που εκτείνεται από την επιχειρηματικότητα έως τις διεθνείς επιχειρήσεις. Διδάσκει και πραγματοποιεί έρευνα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο πανεπιστήμιο Long Island της Νέας Υόρκης, και στο πανεπιστήμιο της Ναγκόγια στην Ιαπωνία. Παράλληλα, δημοσιεύει άρθρα σε επαγγελματικά επιστημονικά περιοδικά και έντυπα, συμπεριλαμβανομένων των New York Times, Journal of Risk and Insurance,...
Βιβλία
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Οι έξι κανόνες της επιτυχίας”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.