Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση

Η γένεση του διαπροσωπικού μάρκετινγκ

Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρμογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να µμεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
22,50

Περιγραφή

Το H2H µάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler µαζί µε τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασµό και την εφαρμογή στρατηγικών µάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν µάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό µοντέλο µάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο µοντέλο µε ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του µάρκετινγκ ενσωµατώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηµατισµός (Digital Transformation). Σύµφωνα µε τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εµπιστοσύνη λαµβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγµα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσµα, το µάρκετινγκ βρίσκει νέο νόηµα και εδραιώνει τη σηµασία του µέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.

Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηµατικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρµόσετε τον τρόπο σκέψης σας µε σκοπό τη δηµιουργία αξίας για την οµάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυµοι να αµφισβητήσετε εδραιωµένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.

Αυτό το βιβλίο αποτελεί σημαντικό εγχειρίδιο:

  • Για µάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έμπνευση και πρακτικά παραδείγματα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
  • Για επιχειρηματίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
  • Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να μεταφέρουν τις πιο εξελίξεις στην επιστήμη του μάρκετινγκ.
  • Για φοιτητές και εκπαιδευόμενους που θέλουν να προετοιμαστούν για το μέλλον.

Περιεχόμενα:

  • Η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ
  • Το νέο πρότυπο H2H μάρκετινγκ
  • Νοοτροπία του Η2Η: Οι βάσεις
  • Η2Η μάνατζμεντ: Εμπιστοσύνη και brand στο επίκεντρο
  • Επανεξέταση του λειτουργικού μάρκετινγκ: Η Η2Η διαδικασία
  • Βρίσκοντας το νόημα σε έναν ταραγμένο κόσμο

Συγγραφέας

Philip Kotler
Philip Kotler
Λίγα λόγια
Ο Philip Kotler είναι Διακεκριμένος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ S.C. Johnson & Son στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων Kellogg School of Management του πανεπιστημίου Northwestern University. Έχει γράψει περισσότερα από 50 βιβλία, συμπεριλαμβανομένου του παγκοσμίως γνωστού Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ που σήμερα κυκλοφορεί στην δέκατη πέμπτη έκδοσή του.
Βιβλία
Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση
H2H Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ 4.0 - Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ
Uwe Sponholz
Uwe Sponholz
Λίγα λόγια
Ο Ούβε Σπόνχολτς είναι καθηγητής εφαρµοσµένης µηχανικής υπηρεσιών, διαχείρισης καινοτοµίας και design thinking, B2B µάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και στρατηγικής µάνατζµεντ στο FHWS – Πανεπιστήµιο Εφαρµοσµένων Επιστηµών σε Βίρτσµπουργκ-Σβάινφουρτ. Διδάσκει επίσης στο Πανεπιστήµιο Christ της Μπανγκαλόρ, στην Ινδία, και σε άλλα πανεπιστήµια του εξωτερικού.
Βιβλία
Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση
H2H Μάρκετινγκ
Waldemar A. Pfoertsch
Waldemar A. Pfoertsch
Λίγα λόγια
Ο Βάλντεµαρ Α. Φερτς είναι επίτιµος καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων στο Φορτσχάιµ της Γερµανίας και δίνει διαλέξεις για το B2B µάρκετινγκ και τη διαχείριση βιοµηχανικών εµπορικών σηµάτων. Είναι λέκτορας στο Mannheim Business School, στο Tongji SEM στη Σαγκάη και στο TUM (Τεχνικό Πανεπιστήµιο Μονάχου), στη Χαϊλµπρόν (Χεβρώνα) της Γερµανίας. Διδάσκει επίσης στο Ινδικό Ινστιτούτο Διοίκησης της Καλκούτας (IIMC), στο ITM στη...
Βιβλία
Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση
H2H Μάρκετινγκ
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.