Μάρκετινγκ 4.0 – Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ 4.0 παρέχει μια τεκμηριωμένη προσέγγιση για την καθοδήγηση των πελατών από την επίγνωση στην υποστήριξη. Για τη συγγραφή αυτού του πολυαναμενόμενου οδηγού, ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ Philip Kotler συναντά ξανά τους κορυφαίους στοχαστές του κλάδου Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan της MarkPlus, Inc. για να μοιραστούν με τον κόσμο απτούς τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να επηρεάζουν τους πελάτες στις διάφορες διαδρομές του ταξιδιού τους. Η μετάβαση από τη νοοτροπία του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε αυτήν του ψηφιακού πραγματοποιείται ομαλά μέσω των πρακτικών συμβουλών..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
10,80

Περιγραφή

Το Μάρκετινγκ 4.0 παρέχει μια τεκμηριωμένη προσέγγιση για την καθοδήγηση των πελατών από την επίγνωση στην υποστήριξη. Για τη συγγραφή αυτού του πολυαναμενόμενου οδηγού, ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ Philip Kotler συναντά ξανά τους κορυφαίους στοχαστές του κλάδου Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan της MarkPlus, Inc. για να μοιραστούν με τον κόσμο απτούς τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να επηρεάζουν τους πελάτες στις διάφορες διαδρομές του ταξιδιού τους.

Η μετάβαση από τη νοοτροπία του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε αυτήν του ψηφιακού πραγματοποιείται ομαλά μέσω των πρακτικών συμβουλών και των εύληπτων εξηγήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να αξιοποιήσετε από την πρώτη κιόλας ημέρα. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχεται μια σύνοψη των θεμάτων που καλύφθηκαν στο κεφάλαιο, ώστε το βιβλίο να χρησιμεύει και ως καθημερινός οδηγός αναφοράς. Επίσης περιλαμβάνονται ερωτήσεις για σκέψη, οι οποίες δίνουν το έναυσμα για προσωπικές ανακαλύψεις και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον συντονισμό συζητήσεων με ολόκληρο τον οργανισμό.

Αυτός ο απαράμιλλος οδηγός σάς δίνει τη δυνατότητα:

  • Να αποκομίσετε βασισμένες σε δεδομένα πληροφορίες σχετικά με τους νέους τρόπους που οι πελάτες δαπανούν τα χρήματά τους
  • Να εξετάσετε από πρώτο χέρι παραδείγματα όπου το Μάρκετινγκ 4.0 συνέβαλε σε αύξηση της παραγωγικότητας
  • Να επαναπροσδιορίσετε την ενεργή συμμετοχή των πελατών στην ψηφιακή εποχή

Η θεώρηση του μάρκετινγκ από μια εντελώς νέα σκοπιά μπορεί να φαντάζει τρομακτική, όμως με το εύχρηστο πλαίσιο που παρέχει το Μάρκετινγκ 4.0 μπορείτε γρήγορα να πετύχετε αυτό που πάντοτε είχε σημασία –να κερδίσετε τις εντυπώσεις των πελατών.

 

Ο PHILIP KOTLER είναι Διακεκριμένος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ S.C. Johnson & Son στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων Kellogg School of Management του πανεπιστημίου Northwestern University. Έχει γράψει περισσότερα από 50 βιβλία, συμπεριλαμβανομένου του παγκοσμίως γνωστού Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ που σήμερα κυκλοφορεί στην δέκατη πέμπτη έκδοσή του.

Ο HERMAWAN KARTAJAYA είναι ο ιδρυτής της MarkPlus, Inc., της μεγαλύτερης εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών μάρκετινγκ στην Ινδονησία.

Ο IWAN SETIAWAN διατελεί Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) στη MarkPlus, Inc.

Συγγραφέας

Hermawan Kartajaya
Hermawan Kartajaya
Λίγα λόγια
Βιβλία
Μάρκετινγκ 4.0 - Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Iwan Setiawan
Iwan Setiawan
Λίγα λόγια
Βιβλία
Μάρκετινγκ 4.0 - Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Philip Kotler
Philip Kotler
Λίγα λόγια
Ο Philip Kotler είναι Διακεκριμένος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ S.C. Johnson & Son στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων Kellogg School of Management του πανεπιστημίου Northwestern University. Έχει γράψει περισσότερα από 50 βιβλία, συμπεριλαμβανομένου του παγκοσμίως γνωστού Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ που σήμερα κυκλοφορεί στην δέκατη πέμπτη έκδοσή του.
Βιβλία
Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση
H2H Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ 4.0 - Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Μάρκετινγκ 4.0 – Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.