Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, θεμελιώνεται δε στα αποτελέσματα σχετικής έρευνας μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαιών επιχειρήσεων και αποτελεί σημαντικό βοήθημα πρακτικής εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών βελτίωσης της ποιότητας. Ειδικότερα για την ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση, ο συγγραφέας προσδιορίζει με αναλυτικό τρόπο “τι πρέπει να κάνει” και “πώς πρέπει να το κάνει”, ώστε να πετύχει ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών που αφενός θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9000 και αφετέρου θα της επιτρέψει να διεισδύσει στις ώριμες διεθνείς αγορές.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Στρατηγική ποιότητας”