Στρατηγική ποιότητας

  Το βιβλίο αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, θεμελιώνεται δε στα αποτελέσματα σχετικής έρευνας μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαιών επιχειρήσεων και αποτελεί σημαντικό βοήθημα πρακτικής εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών βελτίωσης της ποιότητας. Ειδικότερα για την ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση, ο συγγραφέας προσδιορίζει με αναλυτικό τρόπο "τι πρέπει να κάνει" και "πώς πρέπει να το κάνει", ώστε να πετύχει ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών που αφενός θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9000 και αφετέρου θα της επιτρέψει να διεισδύσει στις ώριμες διεθνείς αγορές.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
16,20

Περιγραφή

Δείτε τον πίνακα περιεχομένων και ενδεικτικές σελίδες του βιβλίου

 

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και καλύπτει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, θεμελιώνεται δε στα αποτελέσματα σχετικής έρευνας μεταξύ των ελληνικών μικρομεσαιών επιχειρήσεων και αποτελεί σημαντικό βοήθημα πρακτικής εφαρμογής εργαλείων και τεχνικών βελτίωσης της ποιότητας. Ειδικότερα για την ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση, ο συγγραφέας προσδιορίζει με αναλυτικό τρόπο “τι πρέπει να κάνει” και “πώς πρέπει να το κάνει”, ώστε να πετύχει ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών που αφενός θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9000 και αφετέρου θα της επιτρέψει να διεισδύσει στις ώριμες διεθνείς αγορές.

Συγγραφέας

Γεώργιος Καμπουρίδης
Γεώργιος Καμπουρίδης
Λίγα λόγια
Βιβλία
Οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων
Στρατηγική ποιότητας
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Στρατηγική ποιότητας”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.