Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης έρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στον εντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση συγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα που εντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτού ζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.
Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης έρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στον εντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση συγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα που εντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτού ζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.
Συγγραφέας
Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
Λίγα λόγια
Ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Καθηγητής και Αν. Κοσμήτορας της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι επίσης Διευθυντής των Εργαστηρίων Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του ίδιου Πολυτεχνείου και, από το 2012, Distinguished Research Professor στο Audencia Business School (Γαλλία). Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας του έχουν απονεμηθεί πολλές διεθνείς τιμητικές διακρίσεις. Το 2018, το...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Χρηματοοικονομική στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων”