Χρηματοοικονομική στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης έρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στον εντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση συγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα που εντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτού ζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
20,70

Περιγραφή

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης έρευνας των χρηματοοικονομικών επιδόσεων των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συμβάλλουν ουσιαστικά στον εντοπισμό των βασικών χρηματοοικονομικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών ΜΜΕ ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση συγκεκριμένων προτάσεων/λύσεων για τα προβλήματα που εντοπίζονται. Η εκτενής διερεύνηση του σημαντικού αυτού ζητήματος, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καινοτόμο επιστημονική μεθοδολογία που χρησιμοποιείται αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του παρόντος βιβλίου.

Συγγραφέας

Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
Λίγα λόγια
Ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Καθηγητής και Αν. Κοσμήτορας της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι επίσης Διευθυντής των Εργαστηρίων Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του ίδιου Πολυτεχνείου και, από το 2012, Distinguished Research Professor στο Audencia Business School (Γαλλία). Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας του έχουν απονεμηθεί πολλές διεθνείς τιμητικές διακρίσεις. Το 2018, το...
Βιβλία
Το μάνατζμεντ του αύριο
Βιώσιμη Χρηματοοικονομική
Κοινωνικές - επικοινωνιακές και ψηφιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση και στην εργασία τον 21ο αιώνα
Κοινωνικά υπεύθυνη επένδυση: Μέθοδοι και κριτήρια ESG
Φωτεινή Ψιμάρνη - Βούλγαρη
Φωτεινή Ψιμάρνη - Βούλγαρη
Λίγα λόγια
Βιβλία
Χρηματοοικονομική στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Χρηματοοικονομική στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.