Τουριστικό μάρκετινγκ

-10% Τουριστικό μάρκετινγκ

Δείτε τον πίνακα περιεχομένων και ενδεικτικές σελίδες του βιβλίου

 

 

Μια γενική εισαγωγή στη γενική θεωρία του μάρκετινγκ και της εφαρμογής της στους τομείς της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας. Καλύπτει όλες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές περιγραφές του σχεδιασμού, της έρευνας, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων.

Χαρακτηριστικά
Συγγραφέας J.Cristopher Holloway-Chris Robinson
Επιμέλεια
Σελίδες 440

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Captcha
  • Κωδικός Προϊόντος: 41018
  • ISBN : 960-209-511-3
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 24,00€
  • 21,60€

Ετικέτες: Τουριστικό μάρκετινγκ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ