Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο – 7η έκδοση

Στρατηγική και υλοποίηση

Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
71,10

Περιγραφή

Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν;

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει;

Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν;

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές;

Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.

Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:

  • Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.
  • Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.
  • Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης.

 

Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.

Συγγραφέας

Dave Chaffey
Dave Chaffey
Λίγα λόγια
Ο Dave Chaffey έχει τη δική του ψηφιακή επιχείρηση –την τοποθεσία Ιστού Smart Insights (www. smartinsights.com)– μια διαδικτυακή εταιρεία δημοσίευσης περιεχομένου και ανάλυσης δεδομένων που παρέχει συμβουλές και ενημερώσεις σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και τις εξελίξεις στον κλάδο και απευθύνεται σε υπεύθυνους ψηφιακού μάρκετινγκ και στελέχη τμημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου. Βέβαια, οι συμβουλές αυτές απευθύνονται και στους αναγνώστες των βιβλίων...
Βιβλία
Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο - 7η έκδοση
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ψηφιακές επιχειρήσεις και Ηλεκτρονικό εμπόριο
David Edmundson-Bird
David Edmundson-Bird
Λίγα λόγια
Ο David είναι Κύριος Λέκτορας Ψηφιακού Μάρκετινγκ & Επιχειρηματικότητας στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ και εργάζεται εκεί από το 2004. Έχει εργαστεί σε διάφορους οργανισμούς, μεταξύ των οποίων το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Λιντς (πλέον Πανεπιστήμιο Λιντς Μπέκετ), το Πανεπιστήμιο του Σάλφορντ και το Πανεπιστήμιο Σέφιλντ Χάλαμ. Το 1995 ο David βοήθησε στη δημιουργία του Sozo, του δεύτερου γραφείου σχεδιασμού ιστοσελίδων...
Βιβλία
Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο - 7η έκδοση
Tanya Hemphill
Tanya Hemphill
Λίγα λόγια
Η Tanya έχει τη δική της εκπαιδευτική και συμβουλευτική εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ WeDisrupt (www.wedisrupt.co.uk). Έχει συνεργαστεί με ένα ευρύ φάσμα οργανισμών και εταιρειών διαφορετικού μεγέθους για να συνδράμει στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, συμπεριλαμβανομένων των: Chartered Institute of Marketing, Harvey Nash, Ingredion, KPMG, το Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS) του Ηνωμένου Βασιλείου, Alder Hey Hospice, Monsanto και AkzoNobel....
Βιβλία
Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο - 7η έκδοση
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο – 7η έκδοση”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.