Περιγραφή
Η επιχειρηματική πρωτοβουλία και η προώθηση καινοτόμων εφαρμογών αποτελεί βασικό παρά-γοντα ανάπτυξης για κάθε χώρα. Η επιχειρηματικότητα αυξάνει την απασχόληση και δημιουργεί προσδοκίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Ωστόσο, η έναρξη και η λειτουργία μιας νέας επιχείρησης είναι πιθανό να φαντάζει δύσκολη, ή ακόμη και να αποτρέπει κάθε φιλόδοξο επιχειρηματία από την ανάληψη επιχειρηματικής δράσης — ιδιαίτερα όταν αυτός τυχαίνει να είναι φοιτητής ή νέος πτυχιούχος, χωρίς προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοια εγχειρήματα.
Το παρόν βιβλίο αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των φοιτητών, και όχι μόνο, για την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Σε αυτό εξετάζονται με συγκεκριμένο και κατανο-ητό τρόπο παραδείγματα επιχειρηματικών σχεδίων από διαφορετικούς οικονομικούς κλάδους. Επειδή τα πρώτα βήματα μιας επιχείρησης είναι πολύ κρίσιμα για την ανάπτυξη και την επιβίωσή της, είναι απαραίτητο να γίνει από την αρχή σωστός σχεδιασμός ώστε να προβλεφθούν πιθανές αδυναμίες και κίνδυνοι που μπορεί να προκύψουν.
Γι’ αυτόν το λόγο, προσπαθήσαμε να αναπτύξουμε εκπαιδευτικό υλικό που να ενθαρρύνει και, ταυτόχρονα, να ικανοποιεί τις ανάγκες των φοιτητών και επίδοξων νέων επιχειρηματιών. Θέλαμε το υλικό αυτό να είναι απλό και κατανο-ητό, να προσφέρει πρακτικά παραδείγματα επιχειρηματικών σχεδίων, και να δίνει απαντήσεις σε απλές αλλά βασικές ερωτήσεις των φοιτητών — με λίγα λόγια, να αποτελεί ένα πρακτικό βοήθημα. Επιπλέον, προσπαθήσαμε να καλύψουμε όσο το δυνατό περισσότερα από τα γνωστικά αντικείμενα που καλύπτονται στα αντίστοιχα τμήματα των πανεπιστημιακών σχολών.
Στο βιβλίο εξετάζονται με συγκεκριμένο και κατανοητό τρόπο πρακτικά παραδείγματα επιχειρηματικών σχεδίων από διαφορετικούς οικονομικούς κλάδους.
Περιεχόμενα του βιβλίου:
•Δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου
•Επιλογή νομικής μορφής επιχείρησης
•Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση επιχείρησης γραφικών τεχνών
•Επιχείρηση παροχής προϊόντων–υπηρεσιών επιχειρηματικού λογισμικού
•Παροχή υγειονομικών υπηρεσιών κατ’ οίκον (Ηome care)
•Ανάπτυξη επιχείρησης παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με τη χρήση φωτοβολταϊκών στοιχείων
•Ίδρυση επιχείρησης παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών στον ευρύτερο τομέα της κατασκευαστικής μηχανολογίας
•Εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου σε επιχείρηση εμπορίας ειδών επιπλοποιίας
•Στρατηγική μάρκετινγκ μεγάλης επιχείρησης επιπλοσυνθέσεων
•Η διαμόρφωση του στρατηγικού επιχειρηματικού μοντέλου της επιχείρησης οικιακής επίπλωσης «EPIPLO-MODA»
•Σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου επιχορηγούμενης επένδυσης
Ο Δρ Πάνος Φιτσιλής είναι καθηγητής του τμήματος Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων του ΤΕΙ Λάρισας.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Πρακτικός οδηγός επιχειρηματικότητας”