Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC)

Από την εμφάνιση των ΜΑΔΜ (Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα), πριν από περίπου 10 χρόνια, έχουν προκύψει αρκετές αλλαγές στον τρόπο αντιμετώπισής τους από τους ερευνητές και το ευρύ κοινό. Η σημαντικότερη είναι ότι πέρασαν από μια μάλλον ουτοπική θεώρηση σε μια πιο ρεαλιστική αντίληψη των εκπαιδευτικών προκλήσεων και των οικονομικών επιπλοκών που σχετίζονται με αυτόν τον νέο τρόπο μάθησης. Η εξάπλωση των ΜΑΔΜ είναι αξιοσημείωτη, με ρυθμούς αύξησης των εγγραφών που αγγίζουν το 100% και ολοένα μεγαλύτερη προσφορά. Δεν είναι υπερβολή να ειπωθεί ότι έχουν πάρει διαστάσεις κοινωνικού φαινομένου: Οι..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
10,80

Περιγραφή

Από την εμφάνιση των ΜΑΔΜ (Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα), πριν από περίπου 10 χρόνια, έχουν προκύψει αρκετές αλλαγές στον τρόπο αντιμετώπισής τους από τους ερευνητές και το ευρύ κοινό.
Η σημαντικότερη είναι ότι πέρασαν από μια μάλλον ουτοπική θεώρηση σε μια πιο ρεαλιστική αντίληψη των εκπαιδευτικών προκλήσεων και των οικονομικών επιπλοκών που σχετίζονται με αυτόν τον νέο τρόπο μάθησης.

Η εξάπλωση των ΜΑΔΜ είναι αξιοσημείωτη, με ρυθμούς αύξησης των εγγραφών που αγγίζουν το 100% και ολοένα μεγαλύτερη προσφορά. Δεν είναι υπερβολή να ειπωθεί ότι έχουν πάρει διαστάσεις κοινωνικού φαινομένου: Οι New York Times ανακήρυξαν το 2012 ως έτος ΜΑΔΜ.

Οι συγγραφείς αυτού του βιβλίου σας καλούν να μελετήσετε μαζί τους αυτό το φαινόμενο, στηριζόμενοι τόσο σε αναλύσεις της πλούσιας επιστημονικής βιβλιογραφίας όσο και στην πείρα τους ως δημιουργών ΜΑΔΜ. Tο βιβλίο παρουσιάζει χρήσιμα εργαλεία για όσους επιθυμούν να εμπλακούν σε αυτή την περιπέτεια, αλλά αποτελεί και εφαλτήριο σκέψεων για την εμφάνιση αυτού του νέου είδους μαθημάτων στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό τοπίο.

 

Ο Christian Depover είναι Καθηγητής του Πανεπιστημίου του Mons (Βέλγιο) και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Βρυξελλών. Διευθύνει ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης για την τεχνολογία της εκπαίδευσης, και ειδικότερα της εξ αποστάσεως μάθησης, και συμβάλλει τακτικά σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής, αξιολόγησης των έργων και εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις αναπτυσσόμενες χώρες. Μαζί με την Bernadette Nοël, είναι συνδημιουργοί της πλατφόρμας ΜΑΔΜ Apprendre et faire apprendre σε συνεργασία με τον πανεπιστημιακό οργανισμό γαλλοφωνίας Agence universitaire de la Francophonie.

O Thierry Karsenti διευθύνει το κέντρο Διαπανεπιστημιακής Έρευνας για την Εκπαίδευση και τη Διδασκαλία (CRIFPE) και είναι κάτοχος της έδρας Έρευνας του Καναδά για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση. Είναι Καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ στον τομέα των τεχνολογιών στην εκπαίδευση και μέλος της Βασιλικής Εταιρείας
του Καναδά (Société royale du Canada).

Ο Βασίλης Κόμης είναι Καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Οι έρευνές του επικεντρώνονται στον σχεδιασμό ψηφιακών περιβαλλόντων για την ανθρώπινη μάθηση, την ψηφιακή κατάρτιση των εκπαιδευτικών και τη διδακτική της Πληροφορικής.

 

Συγγραφέας

C. Depover · T. Karsenti · V. Komis
C. Depover · T. Karsenti · V. Komis
Λίγα λόγια
Βιβλία
Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC)
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC)”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.