Μάρκετινγκ: από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις

Το βιβλίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τις βασικές αρχές της αγοραστικής συμπεριφοράς, τη στρατηγική τοποθέτηση, μέχρι και τις σύγχρονες τάσεις στην ψηφιακή εποχή του μάρκετινγκ. Η σαφής και μεθοδική προσέγγισή του το καθιστά ιδανικό βοήθημα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του μάρκετινγκ.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
85,50

Περιγραφή

Βασισμένο στις σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές του μάρκετινγκ, το βιβλίο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο σύγγραμμα για τους φοιτητές των διοικητικών και οικονομικών επιστημών, καθώς και για επαγγελματίες που θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον τομέα. Το έργο αυτό, το οποίο συνέγραψαν εννέα καθηγητές μάρκετινγκ ελληνικών ΑΕΙ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη του μάρκετινγκ, με θεωρητικό αλλά και πρακτικό υπόβαθρο.

Η μελέτη του μάρκετινγκ διανθίζεται μέσα από πλήθος παραδειγμάτων και αναλύσεων που βασίζονται στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πώς οι παγκόσμιες αρχές του μάρκετινγκ εφαρμόζονται και προσαρμόζονται στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ειδικά επιλεγμένα case studies από την ελληνική αγορά βοηθούν στην εμπέδωση των εννοιών και των στρατηγικών που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο.

Το βιβλίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τις βασικές αρχές της αγοραστικής συμπεριφοράς, τη στρατηγική τοποθέτηση, μέχρι και τις σύγχρονες τάσεις στην ψηφιακή εποχή του μάρκετινγκ. Η σαφής και μεθοδική προσέγγισή του το καθιστά ιδανικό βοήθημα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του μάρκετινγκ.

Είτε ως οδηγός για τους σπουδαστές είτε ως σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες, το ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για την κατανόηση και εφαρμογή των θεμελιωδών αρχών του μάρκετινγκ στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.

 

Περιεχόμενα:

  • Εισαγωγή στον Κόσμο του Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Περιβάλλοντος Μάρκετινγκ
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός και Στρατηγικές Μάρκετινγκ
  • Σύστημα Πληροφοριών και Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά Καταναλωτών και Αγοραστών
  • Τμηματοποίηση-Στόχευση Αγορών και Τοποθέτηση Προϊόντων
  • Πολιτική προϊόντος και διοίκηση μάρκας
  • Πολιτική Τιμολόγησης
  • Πολιτική Διανομής
  • Πολιτική Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
  • Βιομηχανικό Μάρκετινγκ Μάρκετινγκ σε Βιομηχανικές (B2B) αγορές
  • Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων
  • Κοινωνικό, Ηθικό & Βιώσιμο Μάρκετινγκ

Συγγραφέας

Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Λίγα λόγια
Ο Γεώργιος Ι. Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του ΟΠΑ. Είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msm.aueb.gr) και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς «ΑΓΟΡΑ» (www.agora.aueb.gr). Διετέλεσε Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ και Αντιπρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, μέλος ΕΔΕ των μεταπτυχιακών...
Βιβλία
Δέσποινα Α. Καραγιάννη
Δέσποινα Α. Καραγιάννη
Λίγα λόγια
Η Δέσποινα Α. Καραγιάννη είναι κάτοχος πτυχίων BSc και ΜΒΑ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και PhD στο Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ακαδημαϊκών θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων του Διαδικτύου και του Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα, του Κινητού...
Βιβλία
Απόστολος Ν. Γιοβάνης
Απόστολος Ν. Γιοβάνης
Λίγα λόγια
Ο Απόστολος Ν. Γιοβάνης είναι Καθηγητής Διοίκησης Μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Κατά την τρέχουσα περίοδο διατελεί επίσης Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη "Διοίκηση Επιχειρήσεων MBA" (http://mba.uniwa.gr/) και του ερευνητικού εργαστηρίου ΜΕΡΑ (https://mmrlab.uniwa.gr/). Σπούδασε στο τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, όπου έλαβε Δίπλωμα Μηχανικού Παραγωγής και Διοίκησης (Τομέας Οργάνωσης και Διοίκησης), MSc...
Βιβλία
Σπυρίδων Α. Μάμαλης
Σπυρίδων Α. Μάμαλης
Λίγα λόγια
O Σπυρίδων Α. Μάμαλης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι πτυχιούχος Αγροτικής Οικονομίας από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος MSc in International Agricultural and Food Marketing από το University of Newcastle Upon Tyne, και κάτοχος PhD in Food Service Marketing από το University of Newcastle Upon Tyne. Είναι Πρόεδρος...
Βιβλία
Ειρήνη Χ. Καμενίδου
Ειρήνη Χ. Καμενίδου
Λίγα λόγια
Η Ειρήνη Χ. Καμενίδου (PhD, MSc, BSc, BSc, BA), είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και Λογιστικής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει επίσης υπηρετήσει ως Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το διδακτορικό της, από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, εστιάζει...
Βιβλία
Θωμάς Α. Φωτιάδης
Θωμάς Α. Φωτιάδης
Λίγα λόγια
Ο Θωμάς Α. Φωτιάδης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ, Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ και Αντιπρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Είναι ο Συντονιστής του Προγράμματος MBA του Ανοιχτού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΑΠΚ), και επίσης Συντονιστής της Θεματικής Ενότητας Μάρκετινγκ ΙΙ του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Οι σπουδές του περιλαμβάνουν...
Βιβλία
Μαρία Α. Σαλαμούρα
Μαρία Α. Σαλαμούρα
Λίγα λόγια
Η Μαρία Α. Σαλαμούρα είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη – Executive MBA και στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Στρατηγική Διοίκηση Τουριστικών Προορισμών & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης,...
Βιβλία
Χρήστος A. Βασιλειάδης
Χρήστος A. Βασιλειάδης
Λίγα λόγια
Ο Χρήστος A. Βασιλειάδης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και τη Διαχείριση και το Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών. Η έρευνά του έχει δημοσιευτεί σε διάφορα ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως: Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, Tourismos, Tourism and Hospitality Management, Journal of Tourism Management, Journal...
Βιβλία
Χριστίνα Μπουτσούκη
Χριστίνα Μπουτσούκη
Λίγα λόγια
Η Χριστίνα Μπουτσούκη είναι Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Διευθύντρια δύο Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων “MSc in Strategic Marketing” και “MSC in Logistics & Supply Chain Management” του ΑΠΘ. Η έρευνα της εστιάζει στη Διαφήμιση και τη Συμπεριφορά Καταναλωτή και ιδιαίτερα στη χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση, στο ρόλο των στερεοτύπων, στην αποτελεσματικότητα των αφαιρετικών μηνυμάτων...
Βιβλία
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Μάρκετινγκ: από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.