Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ

15η αμερικανική έκδοση

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως –εδώ και δεκαετίες– το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το εύρος, και την καταλληλότητα.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
99,00

Περιγραφή

 

Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίνητα, πρόσωπα, τόπους, εκδηλώσεις, πληροφορίες, ιδέες, ή οργανισμούς.

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως –εδώ και δεκαετίες– το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το εύρος, και την καταλληλότητα.

Η 15η αμερικανική έκδοση βασίζεται στα θεμελιώδη θετικά στοιχεία των προηγούμενων, τα οποία έχουν κάνει το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα συγγράμματα με θέμα τη Διοίκηση του Μάρκετινγκ: προσανατολισμός στη διοίκηση, αναλυτική μέθοδος, πολυεπιστημονική προσέγγιση, ενιαίες εφαρμογές, πλήρης και ισορροπημένη κάλυψη.

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ καλύπτει όλα τα θέματα που πρέπει να έχει κατανοήσει ένα καλά πληροφορημένο στέλεχος του μάρκετινγκ, ώστε να εφαρμόζει στρατηγικό, τακτικό, και διαχειριστικό μάρκετινγκ).

Συγγραφέας

Kevin Keller
Kevin Keller
Λίγα λόγια
Βιβλία
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ
Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ 12η αμερικανική έκδοση
Philip Kotler
Philip Kotler
Λίγα λόγια
Ο Philip Kotler είναι Διακεκριμένος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ S.C. Johnson & Son στη σχολή διοίκησης επιχειρήσεων Kellogg School of Management του πανεπιστημίου Northwestern University. Έχει γράψει περισσότερα από 50 βιβλία, συμπεριλαμβανομένου του παγκοσμίως γνωστού Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ που σήμερα κυκλοφορεί στην δέκατη πέμπτη έκδοσή του.
Βιβλία
Η2Η Μάρκετινγκ, 2η έκδοση
H2H Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ 4.0 - Η μετάβαση από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.