Marketing ένας σύγχρονος υπηρέτης του άρχοντα καταναλωτή

Πόσες φορές δεν αναρωτηθήκαμε εμείς, οι απλοί καταναλωτές, βλέποντας το πορτοφόλι μας να αδειάζει αστραπιαία: Μα, καλά, τέτοια ακρίβεια πώς την αφήνουν αυτοί που μας κυβερνούν;... Κανείς τους δε σκέφτεται κι εμάς, τους φτωχούς;...Με γνώμονα την πεποίθησή του πως το Marketing είναι ένα «εργαλείο» που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την καθημερινότητά μας, ο συγγραφέας το αναλύει διεξοδικά, με απλό, αλλά ολοκληρωμένο τρόπο. Κατά συνέπεια, το βιβλίο απευθύνεται τόσο στους «φτωχούς» όσο και στους «κυβερνήτες» τους, που δεν είναι πάντα αυτοί που βρίσκονται στα έδρανα της βουλής, αλλά και έξω στην..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
38,70

Περιγραφή

Πόσες φορές δεν αναρωτηθήκαμε εμείς, οι απλοί καταναλωτές, βλέποντας το πορτοφόλι μας να αδειάζει αστραπιαία: Μα, καλά, τέτοια ακρίβεια πώς την αφήνουν αυτοί που μας κυβερνούν;… Κανείς τους δε σκέφτεται κι εμάς, τους φτωχούς;…

Με γνώμονα την πεποίθησή του πως το Marketing είναι ένα «εργαλείο» που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την καθημερινότητά μας, ο συγγραφέας το αναλύει διεξοδικά, με απλό, αλλά ολοκληρωμένο τρόπο. Κατά συνέπεια, το βιβλίο απευθύνεται τόσο στους «φτωχούς» όσο και στους «κυβερνήτες» τους, που δεν είναι πάντα αυτοί που βρίσκονται στα έδρανα της βουλής, αλλά και έξω στην αγορά –μάλιστα κυρίως εκεί–, στις επιχειρήσεις, στη διοίκηση και στο στελεχιακό δυναμικό της χώρας.

Επίσης, το πόνημα αυτό φωτίζει με γλαφυρό τρόπο το σημαίνοντα ρόλο του δυναμικού καταναλωτή, που μολονότι έχει τεράστια εξουσία, ποτέ του δεν κατάλαβε την καίρια θέση που κατέχει στην οικονομία, και, σκύβοντας το κεφάλι, έχει καταντήσει «υποχείριο» της αγοράς.

Διαβάζοντας αυτό το βιβλίο θα διαπιστώσετε γιατί ο καταναλωτής είναι ο «Άρχων του παιχνιδιού» και το Marketing το εργαλείο του. Το βιβλίο προλογίζει ο Πέτρος Δούκας, υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών.

Το βιβλίο περιλαμβάνει:

  • Θεωρήσεις και αρχές
  • Συμπεριφορικές συσχετίσεις
  • Στρατηγικές λειτουργίας

Ο Δρ. Ιωάννης Μουρμούρης, τέως σύμβουλος υπουργού Εμπορίου, έχει σπουδάσει Οικονομικές και Διοικητικές Επιστήμες και κατέχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα, ένα εκ των οποίων στο Marketing. Επίσης, φέρει διδακτορικό τίτλο αμερικανικού πανεπιστημίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σήμερα, διοικεί το γραφείο J.P.M. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων και διδάσκει ως επισκέπτης-καθηγητής σε γνωστά ελληνικά και ξένα πανεπιστημιακά ιδρύματα.

Συγγραφέας

Ιωάννης Μουρμούρης
Ιωάννης Μουρμούρης
Λίγα λόγια
Ο Δρ. Ιωάννης Μουρμούρης, τέως σύμβουλος υπουργού Εμπορίου, έχει σπουδάσει Οικονομικές και Διοικητικές Επιστήμες και κατέχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα, ένα εκ των οποίων στο Marketing. Επίσης, φέρει διδακτορικό τίτλο αμερικανικού πανεπιστημίου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Σήμερα, διοικεί το γραφείο J.P.M. Σύμβουλοι Επιχειρήσεων και διδάσκει ως επισκέπτης-καθηγητής σε γνωστά ελληνικά και ξένα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Βιβλία
Marketing ένας σύγχρονος υπηρέτης του άρχοντα καταναλωτή
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Marketing ένας σύγχρονος υπηρέτης του άρχοντα καταναλωτή”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.