Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 – Β τόμος

Μια σύγχρονη μονογραφία που περιέχει: πλήθος δραστηριοτήτων και εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων με αναλυτικές οδηγίες κατασκευής στο λογισμικό μια συστηματική και διεξοδική περιγραφή των βασικών λειτουργιών και δυνατοτήτων του λογισμικού Ένας από τους βασικούς στόχους αυτής της μονογραφίας είναι να συνεισφέρει στη διαδικασία ποιοτικής αναβάθμισης της διδακτικής των Μαθηματικών και ταυτόχρονα να βοηθήσει τους μαθητές να ασχοληθούν περισσότερο και σε βάθος με τα Μαθηματικά χρησιμοποιώντας ένα καθημερινό, πλέον, εργαλείο: την τεχνολογία... To δίτομο αυτό έργο απευθύνεται στους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, και..
Περισσότερα

Περιγραφή

Μια σύγχρονη μονογραφία που περιέχει:
πλήθος δραστηριοτήτων και εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων με αναλυτικές οδηγίες κατασκευής στο λογισμικό
μια συστηματική και διεξοδική περιγραφή των βασικών λειτουργιών και δυνατοτήτων του λογισμικού

Ένας από τους βασικούς στόχους αυτής της μονογραφίας είναι να συνεισφέρει στη διαδικασία ποιοτικής αναβάθμισης της διδακτικής των Μαθηματικών και ταυτόχρονα να βοηθήσει τους μαθητές να ασχοληθούν περισσότερο και σε βάθος με τα Μαθηματικά χρησιμοποιώντας ένα καθημερινό, πλέον, εργαλείο: την τεχνολογία…

To δίτομο αυτό έργο απευθύνεται στους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, και ΕΠΑΛ), αλλά και στους μαθητές.

Είναι γραμμένο σε γλώσσα κατανοητή από τους μαθητές, περιέχει πλήθος δραστηριοτήτων και εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων για τους εκπαιδευτικούς, και παρέχει συστηματική και διεξοδική περιγραφή των βασικών λειτουργιών και δυνατοτήτων του λογισμικού για ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Επίσης, περιλαμβάνει κεφάλαια που επεκτείνουν την ύλη και τη μεθοδολογία της διδασκόμενης σχολικής Γεωμετρίας και εξοικειώνουν τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκόμενους με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας…

Λόγω της δομής του, το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει τη βάση για δραστηριότητες μοντελοποίησης (modelling), επίλυσης προβλημάτων (problem solving and posing) και ερευνητικών εργασιών μικρού ή μεγάλου μήκους (investigative/extended projects). Είναι ένα εργαλείο για τον εκπαιδευτικό που επιθυμεί να προσεγγίσει ολόκληρο το νοητικό φάσμα — από τους μαθητές με μαθησιακά προβλήματα μέχρι τους ταλαντούχους και ευφυείς μαθητές.

Τα περιεχόμενα των δύο τόμων είναι τα ακόλουθα:

Τόμος Α΄:
Κεφάλαιο 1: Δυναμική Γεωμετρία – Δυναμικά σχήματα
Κεφάλαιο 2: Εργαλεία και μενού στο Sketchpad v4
Κεφάλαιο 3: Βασικές έννοιες στη γεωμετρία
Κεφάλαιο 4: Κατασκευές τριγώνων – τετραπλεύρων
Κεφάλαιο 5: Κατασκευές με διερεύνηση
Κεφάλαιο 6: Μετασχηματισμοί στο επίπεδο
Κεφάλαιο 7: Πλακοστρώσεις

Τόμος Β΄:
Κεφάλαιο 8: Σχήματ&
mp;alpha; με οικο-δόμηση
Κεφάλαιο 9: Σχήματα ισοδύναμα
Κεφάλαιο 10: Το Πυθαγόρειο Θεώρημα
Κεφάλαιο 11: Δομικές Αλγεβρικές μονάδες
Κεφάλαιο 12: Μετασχηματισμοί σε συναρτήσεις
Κεφάλαιο 13: Κατασκευή φράκταλ
Κεφάλαιο 14: Προβλήματα από την ιστορία των Μαθηματικών
Κεφάλαιο 15: Κατασκευές σπειρών

«Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί ένα μικρό λιθαράκι στη δημιουργία κριτικά σκεπτόμενων μαθητών που θα έχουν βιώσει τη γνώση απολαμβάνοντας την ενασχόλησή τους με το σημαντικότερο αγαθό της ανθρώπινης δημιουργίας: τη Μαθηματική επιστήμη». Δρ Αναστάσιος Μπαρκάτσας, Καθηγητής του Πανεπ. Monash

Η συγγραφέας
Η Σταυρούλα Πατσιομίτου είναι Μαθηματικός, υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών του Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών των Πανεπιστημίων Αθηνών και Κύπρου. Έχει συνεισφέρει στη διαδικασία εξελληνισμού του λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad v4 ως σύμβουλος της μεταφραστικής ομάδας, όταν της το πρότεινε ο σχεδιαστής του λογισμικού, Nicholas Jackiw. Είναι συγγραφέας και άλλων βιβλίων για τα Μαθηματικά, και πλήθος άρθρων της έχουν δημοσιευθεί στα περιοδικά της Ελληνικής Μα&the
a;ηματικής Εταιρείας. Έχει δημοσιεύσει ερευνητικές εργασίες (μόνη της ή σε συνεργασία) σε Πανελλήνια και Διεθνή συνέδρια και περιοδικά για θέματα σχετικά με τη διδακτική και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Σήμερα εργάζεται ως εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγγραφέας

Σταυρούλα Πατσιομίτου
Σταυρούλα Πατσιομίτου
Λίγα λόγια
Η Σταυρούλα Πατσιομίτου είναι Μαθηματικός, Διδάκτωρ Διδακτικής των Μαθηματικών (PhD) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ερευνήτρια. Δίδαξε «Διδακτική των Μαθηματικών», «Χρήση Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθηματικών», «Πρακτική Άσκηση» στο τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπ. Κρήτης και συνεργάστηκε με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την εποπτεία φοιτητών στο μάθημα της Πρακτικής Άσκησης. Είναι συγγραφέας οκτώ μονογραφιών στην...
Βιβλία
Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer's Sketchpad
Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 - Α τόμος
Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 - Β τόμος
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 – Β τόμος”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.