Περιγραφή
Γραμμένο από έναν από τους κορυφαίους σχεδιαστές παιχνιδιών στον κόσμο, το Η τέχνη του σχεδιασμού παιχνιδιών παρουσιάζει 116 σύνολα ερωτήσεων, ή πρίσματα, για την εξέταση του σχεδιασμού ενός παιχνιδιού, που περιλαμβάνουν ποικίλους τομείς, όπως η ψυχολογία, η αρχιτεκτονική, η μουσική, ο οπτικός σχεδιασμός, ο κινηματογράφος, η μηχανική λογισμικού, ο σχεδιασμός θεματικών πάρκων, τα μαθηματικά, ο σχεδιασμός παζλ και η ανθρωπολογία. Αυτή η ειδική επετειακή έκδοση του βραβευμένου με το Game Developer Front Line Award βιβλίου:
- Περιγράφει τις βαθύτερες και πιο θεμελιώδεις αρχές του σχεδιασμού παιχνιδιών.
- Καταδεικνύει πώς οι τακτικές που χρησιμοποιούνται στα επιτραπέζια, τα παιχνίδια με κάρτες και τα αθλητικά παιχνίδια εφαρμόζονται και στα κορυφαία βιντεοπαιχνίδια.
- Περιλαμβάνει ένα νέο κεφάλαιο για τις βέλτιστες πρακτικές στα παιχνίδια εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
- Περιέχει πάνω από εκατό έγχρωμες απεικονίσεις, μία για κάθε πρίσμα.
- Μοιράζεται με τον αναγνώστη τις πολύτιμες γνώσεις του Jesse Schell, πρώην προέδρου του International Game Developers Association και διακεκριμένου καθηγητή τεχνολογίας ψυχαγωγίας στο Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon.
Περιεχόμενα:
- Στην αρχή, είναι ο σχεδιαστής
- Ο σχεδιαστής δημιουργεί μια εμπειρία
- Η εμπειρία λαμβάνει χώρα σε έναν τόπο
- Η εμπειρία πηγάζει από ένα παιχνίδι
- Το παιχνίδι αποτελείται από στοιχεία
- Τα στοιχεία υποστηρίζουν ένα θέμα
- Το παιχνίδι αρχίζει από μια ιδέα
- Το παιχνίδι βελτιώνεται μέσω της επανάληψης
- Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για έναν παίκτη
- Η εμπειρία βρίσκεται στο μυαλό του παίκτη
- Το μυαλό του παίκτη οδηγείται από το κίνητρό του
- Μερικά στοιχεία ανήκουν στους μηχανισμούς
- Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού πρέπει να είναι σε ισορροπία
- Oι μηχανισμοί του παιχνιδιού υποστηρίζουν γρίφους
- Οι παίκτες παίζουν παιχνίδια μέσω μιας διεπαφής
- Οι εμπειρίες μπορούν να κριθούν από τις καμπύλες ενδιαφέροντος
- Ένα είδος εμπειρίας είναι η ιστορία
- Οι δομές ιστορίας και παιχνιδιού μπορούν να συγχωνευθούν επιδέξια με έμμεσο έλεγχο
- Οι ιστορίες και τα παιχνίδια διαδραματίζονται σε κόσμους
- Oι κόσμοι περιέχουν χαρακτήρες
- Οι κόσμοι περιέχουν χώρους
- Ορισμένες διεπαφές δημιουργούν μια αίσθηση παρουσίας
- H εμφάνιση και αίσθηση ενός κόσμου ορίζεται από την αισθητική του
- Μερικά παιχνίδια παίζονται με άλλους παίκτες Άλλοι παίκτες μερικές φορές σχηματίζουν κοινότητες
- Ο σχεδιαστής συνήθως συνεργάζεται με μια ομάδα
- Η ομάδα μερικές φορές επικοινωνεί μέσω εγγράφων
- Τα καλά παιχνίδια δημιουργούνται μέσω δοκιμής του παιχνιδιού
- Η ομάδα φτιάχνει ένα παιχνίδι χρησιμοποιώντας την τεχνολογία
- Το παιχνίδι σας πιθανότατα θα έχει έναν πελάτη
- Ο σχεδιαστής προωθεί
- Ο σχεδιαστής και ο πελάτης θέλουν το παιχνίδι να έχει κέρδος
- Τα παιχνίδια μεταμορφώνουν τους παίκτες τους
- Οι σχεδιαστές έχουν ορισμένες ευθύνες
- Κάθε σχεδιαστής έχει έναν σκοπό
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Η τέχνη του σχεδιασμού παιχνιδιών”