Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό διανύει πλέον το στάδιο της 3ης του έκδοσης. Η μεγάλη επιτυχία του οφείλεται τόσο στην επίκαιρη θεματολογία του όσο και στην ολοκληρωμένη κάλυψη της Επιχειρηματικής Στρατηγικής που απαιτεί το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και της παρουσίασης συγκεκριμένων τρόπων για την υλοποίηση επιτυχημένου Marketing μέσω του Διαδικτύου. Μάλιστα, σε αυτή την τρίτη έκδοση έχει προστεθεί ένα νέο κεφάλαιο για το Κινητό Εμπόριο, πλήθος νέων εικονογραφημένων παραδειγμάτων, νέες παραπομπές, αλλά και επιπλέον ερωτήσεις και ασκήσεις στο τέλος των κεφαλαίων.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Ηλεκτρονικό εμπόριο 3η έκδοση”