Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ – 2η έκδοση

Το βιβλίο «Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ», που αποτελεί ένα από τα πρώτα βιβλία της σειράς «Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ» των εκδόσεων Κλειδάριθμος, προσφέρει μια εις βάθος ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων για την αποτελεσματική έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των μετρικών που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
76,50

Περιγραφή

Το βιβλίο «Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ», που αποτελεί ένα από τα πρώτα βιβλία της σειράς «Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ» των εκδόσεων Κλειδάριθμος, προσφέρει μια εις βάθος ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων για την αποτελεσματική έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των μετρικών που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Μέσω αυτού του απαραίτητου εγχειριδίου, ανακαλύψτε τη δύναμη των δεδομένων και εξελίξτε τις στρατηγικές σας. Μελετήστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό που καλύπτει κάθε πτυχή του τομέα, από τον σχεδιασμό ερευνών και τον πειραματικό σχεδιασμό, μέχρι την κατασκευή ερωτηματολογίων και τη συλλογή δεδομένων. Το βιβλίο εξετάζει διεξοδικά μεθόδους ποσοτικής έρευνας, προσφέροντας σαφείς οδηγίες για τη στατιστική ανάλυση και την αξιολόγηση της απόδοσης. Εξίσου εκτενής και αναλυτική είναι και η παρουσίαση των δημοφιλέστερων μεθόδων ποιοτικής έρευνας, εμπλουτισμένη με πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Είτε οι ενότητες του βιβλίου αφορούν την ποιοτική είτε την ποσοτική έρευνα, η θεωρητική γνώση και η πρακτική εφαρμογή συνδυάζονται με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίσουν ότι έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτύχετε στους στόχους σας.

Με δεδομένη τη σημαντικότητα της λογοδοσίας του ΜΚΤ στο ανώτατο μάνατζμεντ, η μέτρηση απόδοσης των στρατηγικών και προγραμμάτων ΜΚΤ πρέπει να γίνεται με συστηματικό τρόπο και κατάλληλα εργαλεία. Τα εργαλεία αυτά, οι Μετρικές ΜΚΤ, παρουσιάζονται αναλυτικά στο βιβλίο, ταξινομημένα ανά κατηγορία και συνοδευόμενα από απλά παραδείγματα.Ιδανικό τόσο για φοιτητές όσο και για επαγγελματίες, το παρόν βιβλίο προσφέρει λεπτομερείς εξηγήσεις, πρακτικές μελέτες περιπτώσεων και εφαρμόσιμες γνώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα στο εργασιακό σας περιβάλλον. Οι αναγνώστες θα μάθουν πώς να συλλέγουν, να αναλύουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα της έρευνας, για να εξασφαλίσουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν είναι αποδοτικές και τεκμηριωμένες.Είτε είστε αρχάριος στον τομέα της έρευνας μάρκετινγκ είτε επιθυμείτε να ενισχύσετε τις υπάρχουσες δεξιότητές σας, αυτό το εγχειρίδιο αποτελεί τον ιδανικό πόρο που θα σας καθοδηγήσει στην κατανόηση και τη διαχείριση των πολυπλοκοτήτων της έρευνας και των μετρικών με σαφήνεια και ακρίβεια. Με τη μελέτη αυτού του βιβλίου, θα αποκτήσετε την εξειδίκευση να αναπτύσσετε και να υλοποιείτε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, και πρόσβαση σε μια ανεξάντλητη πηγή γνώσης που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να κατανοήσετε καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές του μάρκετινγκ.

Περιεχόμενα:

  • Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς/μάρκετινγκ
  • Η ερευνητική πρόταση και μεθοδολογία έρευνας αγοράς/μάρκετινγκ
  • Ποιοτική έρευνα Ι: Ομάδες εστίασης
  • Ποιοτική έρευνα ΙΙ: Σε βάθος συνεντεύξεις
  • Ποιοτική έρευνα III: Προβολικές τεχνικές ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
  • Τεχνικές παρατήρησης και εθνογραφική έρευνα
  • Δειγματοληψία
  • Σχεδιασμός του ερωτηματολογίου
  • Αιτιολογική έρευνα και πειραματικός σχεδιασμός
  • Μέθοδοι στατιστικής ανάλυσης στην έρευνα αγοράς
  • Αναφορά και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας
  • Πολιτική έρευνας αγοράς
  • Μετρικές μάρκετινγκ
  • Μετρικές πωλήσεων
  • Μετρικές πελάτη
  • Μετρικές αγοράς
  • Μετρικές χαρτοφυλακίου προϊόντων και μάρκας
  • Μετρικές τιμολόγησης, διανομής και προβολής
  • Χρηματοοικονομικές μετρικές στο μάρκετινγκ
  • Μετρικές online/mobile/ social media

Συγγραφέας

-Γεώργιος Ι. Σιώμκος
-Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Λίγα λόγια
Ο Γεώργιος Ι. Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του ΟΠΑ. Είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msm.aueb.gr) και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς «ΑΓΟΡΑ» (www.agora.aueb.gr). Διετέλεσε Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ και Αντιπρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, μέλος ΕΔΕ των μεταπτυχιακών...
Βιβλία
Μάρκετινγκ: από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις
Στρατηγικό μάρκετινγκ – 6η έκδοση
Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ – 2η έκδοση
Συμπεριφορά καταναλωτή – 6η έκδοση
Δημήτριος Α. Μαύρος
Δημήτριος Α. Μαύρος
Λίγα λόγια
Ο Δημήτρης Μαύρος είναι Γενικός Διευθυντής της MRB Hellas A.E. και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής από το Πανεπιστήμιο Πατρών, Ηλεκτρονικής από το Ε.Κ. Πανεπιστήμιο Αθηνών και μεταπτυχι- ακού τίτλου σε Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου με εξειδίκευση σε θέματα Στατιστικής. Από το 1986 έως σήμερα εργάζεται στην MRB Ηellas A.E. Στη διάρκεια της συνεργασίας του με...
Βιβλία
Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ – 2η έκδοση
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Έρευνα και μετρικές μάρκετινγκ – 2η έκδοση”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.