Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer’s Sketchpad

Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τη διδασκαλία, την έρευνα και τη μάθηση της μαθηματικής επιστήμης. Ένας από τους βασικούς του στόχους είναι να συνεισφέρει στη διαδικασία ποιοτικής αναβάθμισης της διδακτικής των μαθηματικών, συνδέοντας με επιτυχία εννοιολογικά και εργαλειακά μονοπάτια των μαθηματικών με χρήση του λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
33,30

Περιγραφή

Το παρόν σύγγραμμα αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τη διδασκαλία, την έρευνα και τη μάθηση της μαθηματικής επιστήμης. Ένας από τους βασικούς του στόχους είναι να συνεισφέρει στη διαδικασία ποιοτικής αναβάθμισης της διδακτικής των μαθηματικών, συνδέοντας με επιτυχία εννοιολογικά και εργαλειακά μονοπάτια των μαθηματικών με χρήση του λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad.
Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχολών Θετικών Επιστημών και Παιδαγωγικών σχολών, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε μαθητές. Η θεματολογία του υπερβαίνει εκείνης των σχολικών εγχειριδίων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαμόρφωση δυναμικών διδακτικών κύκλων των μαθηματικών. Σε όλα τα κεφάλαια παρουσιάζονται δυναμικοί μετασχηματισμοί μαθηματικών αντικειμένων, οι οποίοι αποτελούν τη βασική υποδομή για την κατανόηση και τη λεπτομερειακή διερεύνηση εννοιών της άλγεβρας, της γεωμετρίας και του λογισμού.
Στα εισαγωγικά σημειώματα των κεφαλαίων περιέχονται οι πλέον σύγχρονες θεωρίες που αφορούν τη διδασκαλία και μάθηση μαθηματικών εννοιών με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας, αποτελέσματα θεωρητικών ερευνών στον τομέα της διδακτικής και ψυχολογίας των μαθηματικών, έτσι ώστε να γίνεται με επιτυχία σύνδεση της θεωρίας με την πράξη: ποιος είναι ο ρόλος των αλληλεπιδράσεων και πώς θα επιτευχθούν νοητικές συνδέσεις μέσα από τις αλληλεπιδράσεις με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις του λογισμικού.

«Το βιβλίο της Δρος Πατσιομίτου αναζωπυρώνει την ιδέα της χρήσης λογισμικού ως εργαλείου για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας στα μαθηματικά και την ενεργή εμπλοκή των μαθητών. Δεν αποτελεί μόνο έναν περιεκτικό οδηγό που θα επιτρέψει στον αναγνώστη να αποκτήσει επιδεξιότητα στο Sketchpad, αλλά ταυτόχρονα εισχωρεί βαθιά στη θεωρία, δίνοντας έμφαση στο τι σημαίνει να μαθαίνεις γεωμετρία, άλγεβρα και λογισμό με το Sketchpad.»
–Απόσπασμα από τον Πρόλογο του Daniel Scher, Senior Academic Designer, McGraw Hill Education

Συγγραφέας

Σταυρούλα Πατσιομίτου
Σταυρούλα Πατσιομίτου
Λίγα λόγια
Η Σταυρούλα Πατσιομίτου είναι Μαθηματικός, Διδάκτωρ Διδακτικής των Μαθηματικών (PhD) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ερευνήτρια. Δίδαξε «Διδακτική των Μαθηματικών», «Χρήση Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των μαθηματικών», «Πρακτική Άσκηση» στο τμήμα Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπ. Κρήτης και συνεργάστηκε με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για την εποπτεία φοιτητών στο μάθημα της Πρακτικής Άσκησης. Είναι συγγραφέας οκτώ μονογραφιών στην...
Βιβλία
Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer's Sketchpad
Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 - Α τόμος
Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4 - Β τόμος
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer’s Sketchpad”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.