Εισαγωγή στο μάρκετινγκ

Δείτε τον πίνακα περιεχομένων και ενδεικτικές σελίδες του βιβλίου

 

Ενημερωμένο σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του μάρκετινγκ, αποτελεί μια φιλική προς τον αναγνώστη, περιεκτική, και σαφή εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Παρέχει μια εποπτική παρουσίαση των τεχνικών, των βασικών θεωριών, και των μεθόδων λήψης αποφάσεων του μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές του μάρκετινγκ, καλύπτονται επίσης και σύγχρονα θέματα όπως τα περιβαλλοντολογικά ζητήματα, η μεταμοντέρνα συλλογιστική, το μάρκετινγκ σχέσεων, και θέματα ηθικής του μάρκετινγκ.
Χαρακτηριστικά
Συγγραφέας Jim Blythe
Επιμέλεια
Σελίδες 400

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Captcha
  • Κωδικός Προϊόντος: 41016
  • ISBN : 960-209-550-4
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 27,00€
  • 24,30€

Ετικέτες: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ