Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

7η αγγλική έκδοση

Η Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ προσφέρει μια προσιτή, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα εισαγωγή στο θέμα. Με μια πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς καλύπτουν παραδοσιακές τεχνικές και θεωρίες μάρκετινγκ, καθώς επίσης εξετάζουν τις πιο ενημερωμένες κριτικές προσεγγίσεις.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
23,40

Περιγραφή

Η Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ προσφέρει μια προσιτή, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα εισαγωγή στο θέμα. Με μια πρακτική προσέγγιση, οι συγγραφείς καλύπτουν παραδοσιακές τεχνικές και θεωρίες μάρκετινγκ, καθώς επίσης εξετάζουν τις πιο ενημερωμένες κριτικές προσεγγίσεις.

Χρησιμοποιώντας σε κάθε κεφάλαιο σύγχρονες μελέτες περίπτωσης, παραδείγματα και προτάσεις για περαιτέρω μελέτη, το βιβλίο παρέχει όλα όσα χρειάζεται ο προπτυχιακός φοιτητής ή ο μεταπτυχιακός για να διαπρέψει στην επιστήμη του. Επίσης η έβδομη έκδοση περιλαμβάνει περιεχόμενο για το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και μια νέα ενότητα «ηθικής σκέψης» που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους φοιτητές να δώσουν έμφαση σε αυτόν τον άκρως σημαντικό τομέα του μάρκετινγκ.

Το βιβλίο εμπλουτίζεται περαιτέρω από μια σειρά διαδικτυακών πηγών, συμπεριλαμβανομένου ενός συνοδευτικού ιστότοπου, διαφανειών PowerPoint και ενός εγχειριδίου εκπαιδευτή.

 

Είπαν για το βιβλίο: 

«Ένα εξαιρετικό σύγγραμμα που καλύπτει όλες τις βασικές πτυχές του μάρκετινγκ με τρόπο περιεκτικό και εύληπτο».
Wybe Popma, Πανεπιστήμιο του Brighton

 «Πρόκειται για ένα ενημερωμένο, εκπαιδευτικό και ευανάγνωστο σύγγραμμα· ιδανικό για νέους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και φοιτητές, που προσφέρει ένα εύρος γνώσεων για να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στο μάρκετινγκ».
Julie McKeown, Πανεπιστήμιο του Aberystwyth

 

Περιεχόμενα του βιβλίου

Τι κάνουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ; • Το περιβάλλον του μάρκετινγκ • Συμπεριφορά καταναλωτών και αγοραστών • Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση • Έρευνα αγοράς • Προϊόντα, σηματοποίηση και συσκευασία • Στρατηγικές τιμολόγησης • Διανομή • Επικοινωνίες μάρκετινγκ και εργαλεία προώθησης • Σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος μάρκετινγκ • Μάρκετινγκ υπηρεσιών • Βιώσιμο μάρκετινγκ

Συγγραφέας

Jane Martin
Jane Martin
Λίγα λόγια
Η Jane Martin είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια του μάρκετινγκ και υπεύθυνη του προγράμματος μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Chester. Έχει διδάξει σε πανεπιστήμια στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Κίνα, έχει διατελέσει διευθύντρια εταιρείας και έχει επαγγελματική εμπειρία στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. Υπήρξε μέλος του Chartered Institute of Marketing επί σειρά ετών.
Βιβλία
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
Jim Blythe
Jim Blythe
Λίγα λόγια
Ο Καθηγητής Jim Blythe έχει γράψει 18 συγγράμματα και περισσότερα από 50 επιστημονικά άρθρα. Έχει διατελέσει διευθυντής πωλήσεων και σύμβουλος μάρκετινγκ, έχει διδάξει σε πανεπιστήμια στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιαπωνία και στη Ζάμπια. Είναι πολυταξιδεμένος και κάτοχος ερασιτεχνικής άδειας χειριστή αεροσκαφών.
Βιβλία
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.