E-MAIL στο λεπτό

Το βιβλίο αυτό προσφέρει πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσετε την επικοινωνία που έχετε μέσω e-mail, και θα αποδειχθεί πολύτιμο για τη δουλειά σας –και όχι μόνο! Παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το πιο διαδεδομένο εργαλείο επικοινωνίας για επαγγελματική χρήση, η φύση του αφαιρεί από την επικοινωνία δύο σημαντικά συστατικά –τον τόνο της φωνής και τη γλώσσα του σώματος– κάνοντας έτσι πρόσφορο το έδαφος για παρεξηγήσεις και παρερμηνείες. Το βιβλίο e-mail στο λεπτό βοηθά τον αναγνώστη να αποκτήσει ευχέρεια στη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να γίνει περισσότερο αποτελεσματικός..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
12,15

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό προσφέρει πρακτικές συμβουλές για να βελτιώσετε την επικοινωνία που έχετε μέσω e-mail, και θα αποδειχθεί πολύτιμο για τη δουλειά σας –και όχι μόνο!

Παρά το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το πιο διαδεδομένο εργαλείο επικοινωνίας για επαγγελματική χρήση, η φύση του αφαιρεί από την επικοινωνία δύο σημαντικά συστατικά –τον τόνο της φωνής και τη γλώσσα του σώματος– κάνοντας έτσι πρόσφορο το έδαφος για παρεξηγήσεις και παρερμηνείες.

Το βιβλίο e-mail στο λεπτό βοηθά τον αναγνώστη να αποκτήσει ευχέρεια στη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να γίνει περισσότερο αποτελεσματικός στη μετάδοση του μηνύματός του με στυλ και πυγμή, να οργανώνει τα μηνύματα που δέχεται, και να αποκρίνεται σε αυτά. Είτε είστε ανώτερο στέλεχος επιχείρησης είτε απλώς μια μη εργαζόμενη μητέρα, οι συγγραφείς του βιβλίου θα σας δείξουν πώς να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών σας μηνυμάτων.

Διαβάζοντας το βιβλίο θα βρείτε έξυπνες και πρακτικές συμβουλές για τα ακόλουθα:
•Ποια μηνύματα να στέλνετε και ποια όχι και πώς να διαχωρίζετε τα ασήμαντα από τα σημαντικά
•Ποια είναι τα δέκα συνηθέστερα λάθη των ηλεκτρονικών μηνυμάτων και πώς να τα αποφεύγετε
•Πώς να λέτε «όχι» με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
•Πώς να γράφετε επαγγελματικά ηλεκτρονικά μηνύματα που απευθύνονται σε άτομα διαφορετικής κουλτούρας
•Πώς να γράφετε μηνύματα που εξοικονομούν χρόνο σε όλους
•Πώς να ελαχιστοποιείτε τις παρεξηγήσεις με τα ηλεκτρονικά μηνύματα

Η Karen Leland είναι ανώτατο διοικητικό στέλεχος του ομίλου Sterling Consulting. Έχει γράψει μαζί με τον Keith Bailey τα μπεστ-σέλερ «Customer Service for Dummies» και «Watercooler Wisdom: How Smart People Prosper in the Face of Conflict, Pressure and Change». Στους πελάτες της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Microsoft, Johnson and Johnson, και Lufthansa. H Leland έχει δώσει συνεντεύξεις σε ΜΜΕ διεθνούς φήμης (Time, New York Times, CNN, The Oprah Winfrey Show κ.ά.).

Ο Keith Bailey είναι επίσης ανώτατο διοικητικό στέλεχος του ομίλου Sterling Consulting. Παρέχει συμβουλές, μεταξύ άλλων, στις εταιρείες American Express, Roche, Marriott Hotels, και Oracle, και έχει δώσει συνεντεύξεις στα περιοδικά Fortune, Entrepreneur, και Inc., καθώς και στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN.

Συγγραφέας

Karen Leland
Karen Leland
Λίγα λόγια
Η Karen Leland είναι ανώτατο διοικητικό στέλεχος του ομίλου Sterling Consulting. Έχει γράψει μαζί με τον Keith Bailey τα μπεστ-σέλερ «Customer Service for Dummies» και «Watercooler Wisdom: How Smart People Prosper in the Face of Conflict, Pressure and Change». Στους πελάτες της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Microsoft, Johnson and Johnson, και Lufthansa. H Leland έχει δώσει συνεντεύξεις σε ΜΜΕ διεθνούς...
Βιβλία
Keith Bailey
Keith Bailey
Λίγα λόγια
Ο Keith Bailey είναι επίσης ανώτατο διοικητικό στέλεχος του ομίλου Sterling Consulting. Παρέχει συμβουλές, μεταξύ άλλων, στις εταιρείες American Express, Roche, Marriott Hotels, και Oracle, και έχει δώσει συνεντεύξεις στα περιοδικά Fortune, Entrepreneur, και Inc., καθώς και στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN.
Βιβλία
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “E-MAIL στο λεπτό”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.