Περιγραφή
Προώθηση της μάθησης, ανάπτυξη ικανοτήτων
Σε αυτό το πρωτότυπο βιβλίο, οι συγγραφείς προσεγγίζουν με τον πλέον σύγχρονο τρόπο τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
Η σκέψη τους εντάσσεται στο πλαίσιο ενός μεγάλου κινήματος που οδηγεί στη ριζική αναθεώρηση των απώτερων στόχων της εκπαιδευτικής πρακτικής.
Σε αυτό το πλαίσιο καθολικής παιδαγωγικής αναγέννησης, οι συγγραφείς φιλοδοξούν να αποδείξουν ότι οι τεχνολογίες μπορούν να συμβάλουν στην πραγμάτωση των στόχων του σημερινού σχολείου· ενός σχολείου όπου αυτό που έχει σημασία δεν είναι η γνώση των γεγονότων ή των αρχών, αλλά η ικανότητα αναγνώρισης αυτών των γεγονότων με τη βοήθεια ενός κατάλληλου μέσου και η εφαρμογή κάποιων αρχών με σκοπό την επίλυση αληθινών προβλημάτων στο πλαίσιο πραγματικών περιβαλλόντων μάθησης.
Η θεώρηση που προτείνουν οι συγγραφείς, υιοθετώντας παράλληλα απόψεις πολυάριθμων αναγνωρισμένων συγγραφέων, δίνει έμφαση στο ανθρώπινο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα ενσωματωθούν οι τεχνολογίες.
Οι συγγραφείς:
Ο Christian Depover είναι καθηγητής του Πανεπιστημίου του Mons (Βέλγιο) και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου των Βρυξελλών. Παράλληλα, είναι επικεφαλής του τμήματος Τεχνολογίας της Εκπαίδευσης (Département de Technologie de l’Education) του Πανεπιστημίου του Mons, καθώς και σύμβουλος εκπαίδευσης σε διεθνείς οργανώσεις.
Ο Thierry Karsenti (M.A., M.Ed., Ph.D.) είναι κάτοχος της έδρας Έρευνας για τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση, η οποία χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση του Καναδά. Επιπρόσθετα, διευθύνει το κέντρο Διαπανεπιστημιακής Έρευνας για την Εκπαίδευση και τη Διδασκαλία (CRIFPE) και είναι καθηγητής του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ.
Ο Βασίλης Κόμης είναι αναπληρωτής καθηγητής του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία και υπεύθυνος της ερευνητικής ομάδας Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Πατρών.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διδασκαλία με τη χρήση της τεχνολογίας”