Διδασκαλία υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού

Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση του ScratchJr

Στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, η υπολογιστική σκέψη και η διδασκαλία του προγραμματισμού αναγνωρίζονται ως αναπόσπαστα στοιχεία της σύγχρονης εκπαίδευσης.
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
26,91

Περιγραφή

Στον ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, η υπολογιστική σκέψη και η διδασκαλία του προγραμματισμού αναγνωρίζονται ως αναπόσπαστα στοιχεία της σύγχρονης εκπαίδευσης.

Το βιβλίο Διδασκαλία υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την εισαγωγή αυτών των δεξιοτήτων στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στην αξιοποίηση του ScratchJr, ενός εύχρηστου, οπτικού περιβάλλοντος προγραμματισμού ειδικά σχεδιασμένου για νεαρά παιδιά.

Ο προγραμματισμός μπορεί να αποτελεί πρόκληση, αλλά είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία. Εξερευνώντας έναν εντελώς νέο κόσμο δημιουργικότη­τας και σκέψης ανακαλύπτουμε καινούριους τρόπους να κατανοούμε τον κόσμο γύρω μας. Παράλληλα, παρέχουμε στους μαθητές μας μερικές από τις ση­μαντικότερες δεξιότητες για τον 21ο αιώνα. Μέσω του προγραμ­ματισμού, μπορούμε να τους διδάξουμε να είναι δημιουργοί, προετοιμάζοντάς τους να διαμορφώσουν το μέλλον τους και τον κόσμο του αύριο.

Με πρακτικές δραστηριότητες, προτεινόμενα έργα, και δομημένα μονοπάτια μάθησης, το βιβλίο καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς –ακόμη και εκείνους χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον προγραμματισμό– ώστε να ενσωματώσουν αποτελεσματικά τη διδασκαλία της κωδικοποίησης στις τάξεις τους.

 

Περιεχόμενα:

  • Εισαγωγή στις γλώσσες προγραμματισμού
  • Η σημασία της υπολογιστικής σκέψης και του προγραμματισμού στην εκπαίδευση
  • Προσεγγίσεις για την αξιολόγηση της υπολογιστικής σκέψης στην εκπαίδευση
  • Η εκπαίδευση στον προγραμματισμό ως εργαλείο γνωστικής ανάπτυξης
  • Θεωρητικά ζητήματα διδασκαλίας της κωδικοποίησης σε παιδιά νεαρής ηλικίας
  • Δημιουργική μάθηση στην κωδικοποίηση και την υπολογιστική σκέψη: στρατηγικές διδασκαλίας
  • Αποσυνδεδεμένες από τον υπολογιστή δραστηριότητες
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Γιατί το ScratchJr;
  • Εγκατάσταση του ScratchJr
  • Ξεκινώντας με το ScratchJr
  • Διαχείριση ενός έργου στο ScratchJr
  • Εφαρμογή ζωγραφικής στο ScratchJr
  • Το πρώτο μου έργο στο ScratchJr
  • Πλακίδια κίνησης
  • Πλακίδια εμφάνισης
  • Πλακίδια ήχου
  • Πλακίδια ελέγχου
  • Πλακίδια ενεργοποίησης
  • Πλακίδια τέλους
  • Πρόγραμμα σπουδών «Η κωδικοποίηση ως άλλη γλώσσα»
  • Εργαλεία αξιολόγησης της υπολογιστικής σκέψης μέσω του ScratchJr

Συγγραφέας

Σταμάτιος Παπαδάκης
Σταμάτιος Παπαδάκης
Λίγα λόγια
Ο Δρ. Σταμάτιος Παπαδάκης είναι Επίκουρος Καθηγητής Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο Κρήτης με διεθνή αναγνώριση στον τομέα της εκπαιδευτικής καινοτομίας. Η έρευνά του επικεντρώνεται στη χρήση νέων τεχνολογιών, όπως η εκπαιδευτική ρομποτική, η διεπιστημονική εκπαίδευση STEM, η υπολογιστική σκέψη και η τεχνητή νοημοσύνη, για τη δημιουργία ελκυστικών μαθησιακών περιβαλλόντων. Το έργο του διακρίνεται από τον συνδυασμό θεωρητικής γνώσης και πρακτικής...
Βιβλία
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διδασκαλία υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.