Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies). Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:•Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, «πελατοκεντρικοί» δείκτες μέτρησης).•Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
11,70

Περιγραφή

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).

Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies). Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:•Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (παραδοσιακοί δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ, «πελατοκεντρικοί» δείκτες μέτρησης).•Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού (ποσοτικοί δείκτες ανάλυσης των οικονομικών επιδράσεων, ο δείκτης αξίας του «Μεγέθους πορτοφολιού» (Size of wallet), μερίδιο των απαιτήσεων της κατηγορίας, πελατοκεντρικοί δείκτες: δείκτες Αξίας στρατηγικά προσανατολισμένοι, οι τεχνικές ελέγχου των προ-οικονομικών επιδράσεων).•Σχεδιασμός προγραμμάτων Μάρκετινγκ στις τουριστικές δραστηριότητες (σχεδιασμός της στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, εμπόδια κατά το σχεδιασμό και την εφαρμογή των στρατηγικών).•Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στον έλεγχο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (διαστάσεις και μέτρηση της ποιότητας, ζώνη ανοχής, ηγεσία στην ποιότητα, διάρκεια ζωής του πελατειακού κύκλου, μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη).•Διερευνήσεις αντιπροσωπευτικών επιχειρησιακών προβλημάτων.•Ασκήσεις εξοικείωσης (δείκτες διευκρίνησης των δραστηριοτήτων του πελάτη, ο δείκτης προσδιορισμού του τμήματος επαναλαμβανόμενης επίσκεψης).

Ο Χρήστος Α. Βασιλειάδης αποτελεί μέλος του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.

Συγγραφέας

Χρήστος Βασιλειάδης
Χρήστος Βασιλειάδης
Λίγα λόγια
Ο Δρ. Χρήστος Βασιλειάδης αποτελεί μέλος του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζουν στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών και τη διαχείριση των τουριστικών προορισμών και η έρευνά του έχει δημοσιευθεί σε έγκριτα περιοδικά. Έχει εργασθεί ως συνεργαζόμενο μέλος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην ενότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών με...
Βιβλία
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.