Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies), πολλά από τα οποία βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα από έρευνες μάρκετινγκ. Σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου, μετά το τέλος της σχετικής ύλης, παρουσιάζονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον αναγνώστη πλήρης, ανανεωμένη, και σύγχρονη ενημέρωση για το γνωστικό αντικείμενο και την έρευνα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Το βιβλίο υποστηρίζεται επίσης από ηλεκτρονικό υλικό..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
9,90

Περιγραφή

Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM). Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies), πολλά από τα οποία βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα από έρευνες μάρκετινγκ.

Σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου, μετά το τέλος της σχετικής ύλης, παρουσιάζονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρεται στον αναγνώστη πλήρης, ανανεωμένη, και σύγχρονη ενημέρωση για το γνωστικό αντικείμενο και την έρευνα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Το βιβλίο υποστηρίζεται επίσης από ηλεκτρονικό υλικό (ανανεωμένα στοιχεία και σχετικά θέματα) στην ιστοσελίδα του συγγραφέα. Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως χρήσιμος οδηγός αναφοράς για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.

Περιέχει ποικιλία παραδειγμάτων εφαρμογής στο Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών.

 

Περιεχόμενα : •Εισαγωγή •Δείκτες μέτρησης των δραστηριοτήτων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων •Παρουσίαση και ανάλυση των δεικτών στην περίπτωση του τουρισμού •Ο σχεδιασμός των προγραμμάτων μάρκετινγκ στην περίπτωση των τουριστικών δραστηριοτήτων •Η διαδικασία προσδιορισμού των χαρακτηριστικών στην περίπτωση ελέγχου της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών •Διερευνήσεις επιχειρησιακών προβλημάτων •Ασκήσεις εξοικείωσης

 

Ο Δρ. Χρήστος Βασιλειάδης αποτελεί μέλος του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζουν στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών και τη διαχείριση των τουριστικών προορισμών και η έρευνά του έχει δημοσιευθεί σε έγκριτα περιοδικά. Έχει εργασθεί ως συνεργαζόμενο μέλος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην ενότητα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών με γνωστικό αντικείμενο το Μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Συγγραφέας

Χρήστος A. Βασιλειάδης
Χρήστος A. Βασιλειάδης
Λίγα λόγια
Ο Χρήστος A. Βασιλειάδης είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και τη Διαχείριση και το Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών. Η έρευνά του έχει δημοσιευτεί σε διάφορα ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως: Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, Tourismos, Tourism and Hospitality Management, Journal of Tourism Management, Journal...
Βιβλία
Μάρκετινγκ: από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.