Οι εκδόσεις Κλειδάριθμος και ο Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του ΟΠΑ εγκαινιάζουν τη σειρά Μάρκετινγκ- Μάνατζμεντ με την κυκλοφορία τεσσάρων βιβλίων αναφοράς, απαραίτητων εργαλείων μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης.
Στρατηγικό Μάρκετινγκ 6η έκδοση (Γιώργος Ι. Σιώμκος)
H ανανεωμένη και πλήρως επικαιροποιημένη έκδοση του βιβλίου Στρατηγικό Μάρκετινγκ συνδυάζει την επιστημονική γνώση με τις πρακτικές στρατηγικές που απαιτούνται για την κατάκτηση και την εδραίωση στην αγορά. Απευθύνεται τόσο σε φοιτητές που θέλουν να χτίσουν το μέλλον τους όσο και σε στελέχη που αναζητούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καθώς, από την ανάλυση της αγοράς-στόχου και τη μελέτη των καταναλωτών-πελατών μέχρι τη διαχείριση και την τοποθέτηση της μάρκας, παρέχει στους αναγνώστες πολύτιμες γνώσεις και εφόδια ώστε να διαμορφώσουν επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ 2η έκδοση (Γιώργος Ι. Σιώμκος, Δημήτρης Α. Μαύρος)
Η 2η έκδοση του συγγράμματος αυτού περιλαμβάνει πλήθος πραγματικών ερευνών μάρκετινγκ της MRB από την ελληνική αγορά, και παρουσιάζει ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους και εργαλεία αγοράς, ενώ επιπροσθέτως περιλαμβάνει ένα νέο κεφάλαιο αφιερωμένο στην αιτιολογική έρευνα και ειδικότερα στην παρουσίαση των εννοιών του πειραματικού σχεδιασμού, καθώς και των βασικότερων πειραματικών σχεδίων που χρησιμοποιούνται στην έρευνα μάρκετινγκ. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου καταγράφει και παρουσιάζει, κατηγοριοποιημένες, 160 συνολικά μετρικές μάρκετινγκ με παραδείγματα εφαρμογής τους.
Συμπεριφορά Καταναλωτή 6η έκδοση (Γεώργιος Ι. Σιώμκος)
Φέτος, συμπληρώνονται ακριβώς τριάντα χρόνια από την πρώτη έκδοση του βιβλίου, η οποία αποτέλεσε και την πρώτη ελληνική έκδοση στο αντικείμενο ενόψει τότε του πρώτου σχετικού μαθήματος στο πλαίσιο του ελληνικού πανεπιστημίου. Η 6η έκδοση συμπυκνώνει στο περιεχόμενό της μια πολυετή πορεία, με αφοσίωση και δέσμευση, στη διδασκαλία και στην έρευνα εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, την αδιαμφισβήτητη πίστη στη συνεχιζόμενη μάθηση, και την ενθουσιώδη επιμονή που οφείλει να έχει ένας επιστήμονας και επαγγελματίας, είτε βρίσκεται στην αρχή της σταδιοδρομίας του είτε διαθέτει μεγαλύτερη εμπειρία και τριβή.
Μάρκετινγκ: από τις βασικές αρχές στις σύγχρονες προκλήσεις (Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Χρήστος Α. Βασιλειάδης, Απόστολος Ν. Γιοβάνης, Ειρήνη Χ. Καμενίδου, Δέσποινα Α. Καραγιάννη, Σπυρίδων Α. Μάμαλης, Χριστίνα Ν. Μπουτσούκη, Μαρία Α. Σαλαμούρα, Θωμάς Α. Φωτιάδης)
Εννέα καθηγητές μάρκετινγκ ελληνικών ΑΕΙ συνεργάζονται και προσφέρουν μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη του μάρκετινγκ, με θεωρητικό αλλά και πρακτικό υπόβαθρο, που ανταποκρίνεται στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πώς οι παγκόσμιες αρχές του μάρκετινγκ εφαρμόζονται και προσαρμόζονται στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ειδικά επιλεγμένα case studies από την ελληνική αγορά βοηθούν στην εμπέδωση των εννοιών και των στρατηγικών που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο. Η σαφής και μεθοδική προσέγγισή του το καθιστά ιδανικό βοήθημα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του μάρκετινγκ.
Λίγα λόγια για τον Γεώργιο Ι. Σιώμκο
Ο Γεώργιος Ι. Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του ΟΠΑ. Είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Υπηρεσιών (www.msm.aueb.gr) και του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς «ΑΓΟ-ΡΑ» (www.agora.aueb.gr). Διετέλεσε Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ και Αντιπρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, μέλος ΕΔΕ των μεταπτυχιακών ΜΒΑ και ΜΒΑ International του ΟΠΑ, συντονιστής ενότητας Μάρκετινγκ του Προγράμματος ΔΕΟ του ΕΑΠ και Αντιπρόεδρος (Αντιπρύτανης) της Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Σπούδασε στο Stern School of Business/ New York University των ΗΠΑ, λαμβάνοντας τα πτυχία BSc (Μάρκετινγκ – Μάνατζμεντ), ΜΒΑ (Χρηματοοικονομικά), MPhil (Μάρκετινγκ), MSc (Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα), και PhD (Μάρκετινγκ και Επιχειρησιακή Στρατηγική). Ανακηρύχθηκε Doctoral Consorti-um Fellow της AMA (University of California – Berkeley). Δίδαξε προ-πτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα μάρκετινγκ στα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ: New York Uni-versity και Long Island University, και στην Ελλάδα στα: ALBA, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ΕΑΠ, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τιμήθηκε με αριστεία διδασκαλίας Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του ΟΠΑ. Συνέγραψε 15 βιβλία και δημοσίευσε παραπάνω από 80 επιστημονικές εργασίες σε ακαδημαϊκά περιοδικά. Έχει διατελέσει μέλος επιτροπών διεθνών συνεδρίων.
Καλές αναγνώσεις,
Η ομάδα των εκδόσεων Κλειδάριθμος