Επιστημονικές ιστορίες: Σοβαρά παιχνίδια | Επ. 2

Tι είναι τα “serious games” και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση και να συμβάλουν στην ευαισθητοποίησή μας απέναντι σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα;

Ο  αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης, Προϊόντων και Συστημάτων του Πανεπιστήμιου Αιγαίου, Σπύρος Βοσινάκης, αναλύει την αξία τους και εξηγεί πώς μπορούν να συντελέσουν στη διαμόρφωση της σύγχρονης κοινωνίας.

Περισσότερα για τον Σπύρο Βοσινάκη εδώ:

https://www.syros.aegean.gr/el/staff/kathigites-kai-lektores/anaplirotes-kathigites/spyros-bosinakis

https://sites.google.com/view/svosinakis

Αλλά και περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με όσα συζητήθηκαν:

  • Δύο πρόσφατες ερευνητικές δουλειές για ενσυναίσθηση ως προς τα θύματα ρατσισμού ή προκαταλήψεων μέσω Εικονικής Πραγματικότητας:
  1. από το MIThttps://news.mit.edu/2023/simulating-discrimination-virtual-reality-0105
  2. από το Stanford (σε συνεργασία με ColumbiaUniversity) https://digitaleducation.stanford.edu/news/virtual-reality-experience-aims-raise-personal-awareness-racisms-effects
  • Εκπαιδευτικές εφαρμογές των πολύ δημοφιλών (ειδικά στα παιδιά) περιβαλλόντων Minecraft και Roblox:

Μinecraft education: https://education.minecraft.net/enus

Roblox education: https://education.roblox.com/

  • Toyoutopia ένα seriousgame που προωθεί τον διάλογο (χωρίς να παίρνει θέση) στα παιδιά σχετικά με την οικολογία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, παρουσιάζοντάς τους τις συνέπειες των επιλογών τους: https://antle.iat.sfu.ca/research/youtopia/

*Από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος κυκλοφορεί σε επιστημονική επιμέλεια του κ. Βοσινάκη το βιβλίο Η τέχνη του σχεδιασμού παιχνιδιών του Jesse Schell.

Εκδόσεις Κλειδάριθμος
Οι Εκδόσεις Κλειδάριθμος ιδρύθηκαν το 1985 και τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας τους δραστηριοποιήθηκαν στον χώρο της Πληροφορικής και στις τεχνικές και επιστημονικές εκδόσεις, εδραιώνοντας την παρουσία τους στον ελληνικό εκδοτικό χώρο και συμβάλλοντας αποφασιστικά στην καθιέρωση της ελληνικής ορολογίας Πληροφορικής. Οι πρώτοι τίτλοι που εκδόθηκαν αφορούσαν αποκλειστικά τους τομείς της Τεχνολογίας, της Μηχανολογίας, της Ηλεκτρονικής και της Πληροφορικής, αλλά από τη δεκαετία του 1990 άρχισαν να επεκτείνονται και στους τομείς των οικονομικών επιστημών και της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και στον χώρο της προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης.
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.