Παρουσίαση βιβλίου: Πώς να επιτύχεις σε 24 ώρες

14 Μαρτίου, 2023 Public Συντάγματος Ολοκληρώθηκε

Τα Public και οι εκδόσεις Κλειδάριθμος σάς προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου της Μαρίας Χατζηστεφανή, ιδρύτριας της Rodial Group και επενδύτριας στο show του Ant1, Dragons’ Den, Πώς να επιτυχείς σε 24 ώρες, την Τρίτη 14/3 στις 20:30 στο Public Café Συντάγματος.

Με τη συγγραφέα θα συζητήσει ο βραβευμένος επιχειρηματίας, συγγραφέας & YouTuber Χρήστος Τσούνης.


Λίγα λόγια για το βιβλίο

«Αυτό το βιβλίο δεν είναι οδηγός για τη δηµιουργία µιας επιχείρησης. Είναι η προσωπική µου ιστορία, η ιστορία µιας κοπέλας που ακολούθησε τα όνειρά της… Δεν γεννιέσαι επιχειρηµατίας. Είναι µια δεξιότητα που µαθαίνεις στην πορεία».
Από την επιχειρηματία ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΗ, Ιδρύτρια της Rodial Group και επενδύτρια στο show του Ant1, Dragons’ Den.

«Θέλω να σου αφηγηθώ την ιστορία µου, πώς έφτασα εδώ που βρίσκοµαι τώρα. Δεν ήξερα από την αρχή τι ήθελα να κάνω, άλλαξα τρεις φορές επαγγελµατική πορεία πριν δηµιουργήσω τη δική µου επιχείρηση, και µάλιστα µε απέλυσαν από την τελευταία µου δουλειά. Έχω κάνει πολλά λάθη, έχω πάρει πολλά ρίσκα και στην πορεία σηµείωσα µικρές µα και µερικές µεγαλύτερες επιτυχίες.
Πάντα προστρέχω στις ιστορίες των δυνατών, επιτυχηµένων γυναικών και εµπνέοµαι από το ταξίδι τους. Θέλω να σου προσφέρω ακριβώς το ίδιο. Να σε εµπνεύσω, να σου δείξω τον δρόµο και να µοιραστώ µαζί σου µε ποιον τρόπο ξεπέρασα τα εµπόδια και τις προκλήσεις, έχοντας πάντα το βλέµµα µου καρφωµένο στην µπάλα. Θέλω να σε κινητοποιήσω για να κυνηγήσεις τα όνειρά σου και να συνεχίσεις την πορεία σου, ακόµα κι αν όλα είναι εναντίον σου, και να σου δείξω πώς να πιστεύεις στον εαυτό σου, ακόµα κι αν δεν πιστεύει κανένας άλλος σ’ εσένα».

Ένα πράγµα είναι όµως σίγουρο: Η επιτυχία δεν έρχεται µέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες. Όταν η εταιρεία προϊόντων περιποίησης δέρµατος Rodial λάνσαρε τον περίφηµο ορό «φιδιού» (Snake Serum), ο Τύπος αµέσως θεώρησε ότι η εταιρεία πέτυχε «µέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες». Στην πραγµατικότητα, η ιδρύτρια της Rodial, η Μαρία Χατζηστεφανή, δούλευε σκληρά επί 18 χρόνια για να δηµιουργήσει την εταιρεία. Ξεκίνησε τη Rodial από ένα δωµάτιο του σπιτιού της και σήµερα διευθύνει µια εταιρεία µε προϊόντα που διατίθενται σε 20.000 καταστήµατα παγκοσµίως.

Κάθε επιτυχία απαιτεί χρόνο, υποµονή και τεράστια αποφασιστικότητα. Η Μαρία τα κατάφερε χάρη στο µεγαλεπήβολο όραµά της, στην ανάληψη ρίσκων, στην επιλογή κατάλληλων συνεργατών και στην επιτυχηµένη στρατηγική της για τη δηµιουργία αναγνωρισιµότητας του brand της και την εδραίωση της προσωπικής της επωνυµίας. Πιστεύει ότι όλοι και όλες µας µπορούµε να επιτύχουµε τους στόχους µας, εάν αφοσιωθούµε σε αυτούς, και στο βιβλίο της αποκαλύπτει τον τρόπο, τις συµβουλές αλλά και τα µυστικά της.

Λίγα λόγια για τους ομιλητές

Η Μαρία Χατζηστεφανή είναι επιχειρηµατίας µε έδρα το Λονδίνο. Γεννήθηκε στην Ελλάδα και αφότου ολοκλήρωσε τις σπουδές της σε Ελλάδα και Αγγλία, ξεκίνησε την καριέρα της ως συνεργάτης σε περιοδικό µόδας και στη συνέχεια µετεγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη όπου έλαβε το MBA της από το Columbia Business School. Το 1991 ίδρυσε τον καινοτόµο όµιλο Rodial µε προϊόντα περιποίησης δέρµατος που στόχευαν σε συγκεκριµένα δερµατικά προβλήµατα και είχαν ιδιαίτερα, ευφάνταστα ονόµατα, όπως Snake Serum και Dragon’s Blood. Η Μαρία πλέον διευθύνει δύο µάρκες – τη Rodial και τη NIP+FAB. Τα προϊόντα της πωλούνται σε 20.000 καταστήµατα σε 35 χώρες διεθνώς, µε τη στήριξη και τους επαίνους πολλών σηµαντικών προσώπων από τον χώρο της µόδας και της οµορφιάς.

Ο Χρήστος Τσούνης είναι Ιδρυτής και Διαχειριστής της εταιρίας JNBC η οποία εστιάζει στη συμβουλευτική επιχειρήσεων, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στο ψηφιακό marketing και φυσικά στις χρηματιστηριακές επενδύσεις. Είναι δις βραβευμένος επιχειρηματίας έχοντας λάβει το 2017 το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας για το Quizdom Education και το 2022 το Stelios Award για τους Financial Greeks. Στο ευρύ κοινό, είναι γνωστός μέσα από το ομώνυμο κανάλι του στο YouTube όπου μιλάει για Οικονομική Επικαιρότητα, Επενδύσεις και Διαχείριση Προσωπικών Οικονομικών.

Εκδόσεις Κλειδάριθμος
Οι Εκδόσεις Κλειδάριθμος ιδρύθηκαν το 1985 και τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας τους δραστηριοποιήθηκαν στον χώρο της Πληροφορικής και στις τεχνικές και επιστημονικές εκδόσεις, εδραιώνοντας την παρουσία τους στον ελληνικό εκδοτικό χώρο και συμβάλλοντας αποφασιστικά στην καθιέρωση της ελληνικής ορολογίας Πληροφορικής. Οι πρώτοι τίτλοι που εκδόθηκαν αφορούσαν αποκλειστικά τους τομείς της Τεχνολογίας, της Μηχανολογίας, της Ηλεκτρονικής και της Πληροφορικής, αλλά από τη δεκαετία του 1990 άρχισαν να επεκτείνονται και στους τομείς των οικονομικών επιστημών και της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και στον χώρο της προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης.
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.