Περιγραφή
Τα βιντεοπαιχνίδια αποτελούν σήμερα μέσο ψυχαγωγίας για κάθε ηλικία και φύλο, με σχεδόν ολοκληρωτική διείσδυση στο νεανικό κοινό και τεράστια απήχηση στους ενήλικες. Είναι διαθέσιμα σε κάθε μορφής ψηφιακή συσκευή – από τις κονσόλες μέχρι τα κινητά τηλέφωνα – και αποτελούν μια ισχυρή βιομηχανία που συναγωνίζεται σε κέρδη τη βιομηχανία του κινηματογράφου. Επιπλέον, αλλάζουν σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, αλληλεπιδρούμε, μαθαίνουμε, και εργαζόμαστε – και, γι’ αυτόν το λόγο, αποτελούν αντικείμενο ακαδημαϊκής έρευνας αλλά και κριτικής και κοινωνικής ανησυχίας.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών και καλύπτει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων, όπως:
- Ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών και κυριότεροι σταθμοί στην εξέλιξή τους
- Στάδια παραγωγής ενός βιντεοπαιχνιδιού και τα οικονομικά μοντέλα της βιομηχανίας
- Προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ και την Ευρώπη
- Κοινωνικές ανησυχίες, όπως η βία και ο εθισμός στα παιχνίδια
- Χρήσεις των βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαίδευση, την υγεία, το στρατό
- Βασικές αρχές και καλές πρακτικές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών
- Στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
- Οργάνωση, διοίκηση, και οι ειδικότητες μιας ομάδας ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών
- Τεχνολογίες λογισμικού και εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη συγγραφή κώδικα παιχνιδιών
- Διαδικασία και εργαλεία ανάπτυξης του περιεχομένου των βιντεοπαιχνιδιών
Το βιβλίο, χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών. Επιπλέον, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια.
Το βιβλίο έχει εμπλουτιστεί με προσωπικές εμπειρίες ατόμων που εργάζονται στη βιομηχανία ανάπτυξης βιντεο-παιχνιδιών στο εξωτερικό και την Ελλάδα, και βασίστηκε στις εμπειρίες που αποκόμισε ο συγγραφέας κατά την πολυετή απασχόλησή του στη συγκεκριμένη βιομηχανία.
Ο Κώστας Αναγνώστου (PhD, MSc, BEng) διδάσκει αντικείμενα σχετικά με τη Βιομηχανία και την Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και Εικονική Πραγματικότητα και Γραφικά με Υπολογιστή στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών στη Microsoft Game Studios στην Αγγλία, αναπτύσσοντας τεχνολογίες για βιντεοπαιχνίδια σε κονσόλες νέας γενιάς, όπως τα Xbox και Xbox360.
Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Βιντεοπαιχνίδια – Βιομηχανία και ανάπτυξη”