Ανάπτυξη & λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με πλήρη και κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες εξελίξεις που αφορούν τη διοίκηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), καλύπτοντας θέματα από το χώρο της χρηματοοικονομικής διοίκησης και λογιστικής, του μάρκετινγκ, της καινοτομίας, της ποιότητας και της επιχειρησιακής στρατηγικής. Θα αποδειχθεί πολύτιμο σε φοιτητές, διοικητικά στελέχη, καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.Περιεχόμενα του βιβλίου:• Εισαγωγή (Ορισμός των ΜΜΕ, Παρουσίαση των ΜΜΕ σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία)• Χρηματοοικονομική λογιστική και κοστολόγηση των ΜΜΕ (Έννοια και χρησιμότητα της λογιστικής, Διάκριση των οικονομικών οργανισμών, Λογιστικά βιβλία, Δικαιολογητικά έγγραφα,..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
17,55

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με πλήρη και κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες εξελίξεις που αφορούν τη διοίκηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), καλύπτοντας θέματα από το χώρο της χρηματοοικονομικής διοίκησης και λογιστικής, του μάρκετινγκ, της καινοτομίας, της ποιότητας και της επιχειρησιακής στρατηγικής.

Θα αποδειχθεί πολύτιμο σε φοιτητές, διοικητικά στελέχη, καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Περιεχόμενα του βιβλίου:
• Εισαγωγή (Ορισμός των ΜΜΕ, Παρουσίαση των ΜΜΕ σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ιαπωνία)
• Χρηματοοικονομική λογιστική και κοστολόγηση των ΜΜΕ (Έννοια και χρησιμότητα της λογιστικής, Διάκριση των οικονομικών οργανισμών, Λογιστικά βιβλία, Δικαιολογητικά έγγραφα, Βασικές χρηματοοικονομικές καταστάσεις με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα, Χρηματοοικονομική ανάλυση των ΜΜΕ, Λογιστική κόστους ως εργαλείο ορθής διοίκησης των ΜΜΕ)
• Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Αποφάσεις μάρκετινγκ, Μοντέλα συμπεριφοράς καταναλωτή, Μοντέλα προσωπικής επιλογής νέων προϊόντων, Στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ, Κύκλος ζωής προϊόντων, Έρευνες αγοράς, Μεθοδολογία ανάπτυξης και σχεδιασμού νέων προϊόντων, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ)
• Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ανταγωνιστικότητα (Γενικά χαρακτηριστικά και μέτρα για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ΜΜΕ)
• Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και καινοτομία (Καινοτομία: Εφεύρεση ή επιχειρηματική διαδικασία; Εννοιολογικές προσεγγίσεις και διάκριση της καινοτομίας, Αξιολόγηση της καινοτομίας, Ανάπτυξη νέων προϊόντων, Καινοτομία και Ευρωπαϊκή Ένωση)
• Θέματα ποιότητας και ΜΜΕ (Διοίκηση ολικής ποιότητας, Συστήματα διασφάλισης ποιότητας, Ικανοποίηση πελατών και ποιότητα υπηρεσιών, Αφοσίωση και συστήματα διαχείρισης πελατών, Η προσέγγιση 6 σίγμα)
• Επιχειρηματική αριστεία και αξιολόγηση στρατηγικής (Βραβεία ποιότητας, Προσέγγιση balanced scorecard)

Ο Ν. Ματσατσίνης είναι πρόεδρος του τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και διευθυντής του Εργαστηρίου Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων.

Ο Κ. Ζοπουνίδης είναι καθηγητής, τέως πρόεδρος του ίδιου τμήματος, διευθυντής του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης και Υπεύθυνος της σειράς ‘Διοίκηση και Χρηματοοικονομική’ των Εκδόσεων Κλειδάριθμος.

Ο Ευ. Γρηγορούδης είναι επίκουρος καθηγητής στο ίδιο τμήμα.

Ο Χ. Γαγάνης είναι διδάσκων στο Οικονομικό τμήμα του πανεπιστημίου Κρήτης.

Συγγραφέας

Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης
Λίγα λόγια
Ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Καθηγητής και Αν. Κοσμήτορας της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι επίσης Διευθυντής των Εργαστηρίων Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης, Ανάλυσης Δεδομένων και Πρόβλεψης του ίδιου Πολυτεχνείου και, από το 2012, Distinguished Research Professor στο Audencia Business School (Γαλλία). Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας του έχουν απονεμηθεί πολλές διεθνείς τιμητικές διακρίσεις. Το 2018, το...
Βιβλία
Βιώσιμη Χρηματοοικονομική
Κοινωνικές - επικοινωνιακές και ψηφιακές δεξιότητες στην εκπαίδευση και στην εργασία τον 21ο αιώνα
Κοινωνικά υπεύθυνη επένδυση: Μέθοδοι και κριτήρια ESG
Μεθοδολογίες σχέσεων υπεροχής για τη λήψη αποφάσεων με πολλαπλά κριτήρια
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Ανάπτυξη & λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.