Ο ιστοτόπος χρησιμοποιεί cookies για την διευκόλυνση της πλοήγησης των επισκεπτών του. Διαβάστε περισσότερα

Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ - 15η αμερικανική έκδοση

-10% Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ - 15η αμερικανική έκδοση

Αποκτήστε την επικαιροποιημένη 15η αμερικανική έκδοση

Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίνητα, πρόσωπα, τόπους, εκδηλώσεις, πληροφορίες, ιδέες, ή οργανισμούς.

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως –εδώ και δεκαετίες– το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το εύρος, και την καταλληλότητα.

Η 15η αμερικανική έκδοση βασίζεται στα θεμελιώδη θετικά στοιχεία των προηγούμενων, τα οποία έχουν κάνει το συγκεκριμένο βιβλίο να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα συγγράμματα με θέμα τη Διοίκηση του Μάρκετινγκ: προσανατολισμός στη διοίκηση, αναλυτική μέθοδος, πολυεπιστημονική προσέγγιση, ενιαίες εφαρμογές, πλήρης και ισορροπημένη κάλυψη.

Το βιβλίο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ καλύπτει όλα τα θέματα που πρέπει να έχει κατανοήσει ένα καλά πληροφορημένο στέλεχος του μάρκετινγκ, ώστε να εφαρμόζει στρατηγικό, τακτικό, και διαχειριστικό μάρκετινγκ).

 

Ο Philip Kotler διδάσκει Διεθνές Μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management του Πανεπιστημίου Northwestern, όπου είναι Διακεκριμένος Καθηγητής στην έδρα S. C. Johnson & Son. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου και τη διδακτορική διατριβή του στο ΜΙΤ, και τις δύο στα Οικονομικά, και μεταδιδακτορικές σπουδές στα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο του Harvard και στην Επιστήμη της Συμπεριφοράς στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου.Έχει κερδίσει τρεις φορές το βραβείο Alpha Kappa Psi του έγκριτου περιοδικού Journal of Marketing για «το καλύτερο άρθρο του έτους», πρώτος  κέρδισε το βραβείο του Διακεκριμένου Εκπαιδευτή στο Μάρκετινγκ (1985) από την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ (AMA), ενώ έχει τιμηθεί με πολλές ακόμα διακρίσεις.

Ο Kevin Lane Keller είναι Καθηγητής του Μάρκετινγκ στη σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Tuck του Dartmouth College, και διαθέτει πτυχία σπουδών από τα πανεπιστήμια Cornell, Carnegie-Mellon, και Duke. Στο Dartmouth διδάσκει διοίκηση του μάρκετινγκ και στρατηγική διαχείριση μάρκας. Έρευνές του έχουν δημοσιευθεί σε τρία από τα μεγαλύτερα περιοδικά του μάρκετινγκ: το Journal of Marketing, το Journal of Marketing Research, και το Journal of Consumer Research. Με περισσότερες από 90 δημοσιευμένες εργασίες, το ερευνητικό του έργο είναι ευρέως αποδεκτό ως πηγή αναφοράς. Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία, είναι εξαιρετικά δημοφιλής ομιλητής, και έχει οργανώσει σεμινάρια μάρκετινγκ για ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων σε πολλά συνέδρια.

 

Χαρακτηριστικά
Συγγραφέας Philip Kotler - Kevin Lane Keller
Μετάφραση Κώστας Καρανικολός
Επιμέλεια Γιώργος - Μιχαήλ Κλήμης
Σελίδες 1072
Διαστάσεις 21 x 29 εκ.
Χρώμα Έγχρωμο
Εξώφυλλο Μαλακό
Συνοδευτικό
Τιμή κοστολόγησης

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Captcha
  • Κωδικός Προϊόντος: 41114
  • ISBN : 978-960-461-796-8
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 110,00€
  • 99,00€

Ετικέτες: Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ - 15η αμερικανική έκδοση

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook