Διαφήμιση – Μια σύγχρονη προσέγγιση

Σειρά: Επιλογές στη Διοίκηση & την ΟικονομίαΤο βιβλίο του Γιώργου Φρίγκα «Διαφήμιση» εγκαινιάζει τη νέα σειρά των εκδόσεων Κλειδάριθμος, «Επιλογές στη Διοίκηση και την Οικονομία». Η σειρά αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει χρήσιμα και χρηστικά βιβλία στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Οικονομικών γενικότερα. Με πλοηγό τη βασική αυτή αρχή, το βιβλίο εξετάζει σε βάθος τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στη διαφημιστική επικοινωνία και παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και προσιτό τα σημαντικότερα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα, καλύπτοντας ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία.Απευθύνεται τόσο σε όσους ασχολούνται (ή θα ήθελαν..
Περισσότερα
Διαθέσιμες μορφές:
Βιβλίο
AudioBook
12,60

Περιγραφή

Σειρά: Επιλογές στη Διοίκηση & την Οικονομία

Το βιβλίο του Γιώργου Φρίγκα «Διαφήμιση» εγκαινιάζει τη νέα σειρά των εκδόσεων Κλειδάριθμος, «Επιλογές στη Διοίκηση και την Οικονομία». Η σειρά αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει χρήσιμα και χρηστικά βιβλία στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Οικονομικών γενικότερα.

Με πλοηγό τη βασική αυτή αρχή, το βιβλίο εξετάζει σε βάθος τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στη διαφημιστική επικοινωνία και παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και προσιτό τα σημαντικότερα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα, καλύπτοντας ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία.

Απευθύνεται τόσο σε όσους ασχολούνται (ή θα ήθελαν να ασχοληθούν) με τη διαφήμιση επαγγελματικά όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

Έμφαση δίνεται σε σύγχρονες τάσεις της έρευνας στο πεδίο της διαφημιστικής επικοινωνίας και εξηγούνται οι λόγοι για τους οποίους οι νέες επιστημονικές προσεγγίσεις –όπως, π.χ. οι νευροεπιστήμες– μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν εργαλεία όσων ασχολούνται με το διαφημιστικό φαινόμενο.

Επίσης, τίθενται επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα επόμενα χρόνια: οι συγχωνεύσεις στο χώρο των ΜΜΕ και των διαφημιστικών εταιρειών, το Διαδίκτυο, ο ρόλος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κ.ά.

Περιεχόμενα του βιβλίου:

•Κεφάλαιο 1: Τι είναι διαφήμιση
•Κεφάλαιο 2: Διαφημιστικός σχεδιασμός
•Κεφάλαιο 3: Διαφημιστική στρατηγική
•Κεφάλαιο 4: Το δημιουργικό
•Κεφάλαιο 5: Σχεδιασμός μέσων
•Κεφάλαιο 6: Εναλλακτικές μορφές προώθησης
•Κεφάλαιο 7: Σύγχρονες τάσεις στη διαφήμιση

Ο Γιώργος Φρίγκας σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Έχει διδάξει Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ Αθηνών και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη διαφήμιση, στην επικοινωνία word of mouth, και στους τομείς της μουσικής και του κινηματογράφου.

Συγγραφέας

Γιώργος Φρίγκας
Γιώργος Φρίγκας
Λίγα λόγια
Ο Γιώργος Φρίγκας σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Έχει διδάξει Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ Αθηνών και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στη διαφήμιση, στην επικοινωνία word of mouth, και στους τομείς της μουσικής και του κινηματογράφου.
Βιβλία
Διαφήμιση - Μια σύγχρονη προσέγγιση
Δεν υπάρχουν Αξιολογήσεις

Δώστε πρώτος μία αξιολόγηση “Διαφήμιση – Μια σύγχρονη προσέγγιση”

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τύπος-Συνεντεύξεις
To top

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.