Αρχές του μάρκετινγκ - Kotler

-10% Αρχές του μάρκετινγκ - Kotler
Δείτε τον πίνακα περιεχομένων και ενδεικτικές σελίδες του βιβλίου

 

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο πιο πλήρες και σύγχρονο εισαγωγικό εγχειρίδιο του μάρκετινγκ. Έπειτα από μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς σε ολόκληρη την Ευρώπη, αυτό το διεθνώς αναγνωρισμένο συγγραφικό έργο έγινε ακόμα καλύτερο, περιλαμβάνοντας ακόμη περισσότερα παραδείγματα και υποδειγματικά θέματα μελέτης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας). Είναι ένα σύγγραμμα που ξεχωρίζει για το περιεχόμενο, τη δομή, και τον παιδαγωγικό του χαρακτήρα.
Χαρακτηριστικά
Συγγραφέας KOTLER
Επιμέλεια
Σελίδες 1168

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Captcha
  • Κωδικός Προϊόντος: 41007
  • ISBN : 960-209-468-0
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο
  • 75,00€
  • 67,50€

Ετικέτες: Αρχές του μάρκετινγκ - Kotler ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - KOTLER